Kuro filtras keistas, vanos gumytes keistos. Sankaba prie to, kad kaip suprantu tikrai turetu ji anksciau sukibti, o ne taip, kaip dabar - vos ne atleidus visiskai. Todel ir pradejau apie sankaba sneket. :) Palyginti, koks greitis budavo anksciau prie tam tikru ir koks dabar negaliu. Kad prasisukinetu ta sankaba, as irgi nejauciu, bet vistiek toks vaizdas, tarsi butent per sankaba nera kazkokio konkretaus sukabinimo iki galo... "Salas" <salas@freemail.lt> parase naujienu news:i81hci$crl$1@trimpas.omnitel.net... > Kuro filtrus keiteisi? > Reiktu pamatuot kuro slegi. > Bet prie ko ta sankaba tada ? > Jei ji prasisukineja, tai paziurek koks greitis prie tam tikru apsuku > budavo anksciau ir koks dabar. > > > "Ginsiux" <ginsiux@gmail.com> wrote in message > news:i81h5d$cdk$1@trimpas.omnitel.net... >> Blin... gal rimtai kuro beda.. Dabar galvoju, kad buna taip, jog >> perjungus pavara ir spaudziant akseleratoriu, lyg pridusta masina.... >> >> "Geralt" <nera@mail.lt> parase naujienu >> news:i81glb$bib$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ta as supratau, bet vienas apie mechanine deze ir galimas sankabos >>> bedas, o kitas apie automata kalba. >>> Nors... jeigu priezastis visgi zemas kuro slegis del siurblio bedos, tai >>> manyciau, kad simptomai turetu buti daugiau/maziau panasus begejantis. >>> >>> >>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>> news:i81g4h$al1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> visi suprato, kad ijungia is D i ta rezima, kur pats svirtele aukstyn >>>> zemyn >>>> stumdai. >>>> "Geralt" <nera@mail.lt> wrote in message >>>> news:i81g0u$adq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai Valius tau apie savo automata pasakoja. >>>>> Ar ir tu moki is automato y rankiny persijungt ant savo dezes? :) >>>>> >>>>> "Ginsiux" <ginsiux@gmail.com> wrote in message >>>>> news:i81fid$9jl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Na, pas mane mechanine pavaru deze. Gedimas - vangiai isibegeja >>>>>> masina, >>>>>> nors >>>>>> apsukos kyla normaliai. >>>>>> Prisiminiau, kad buvo pajunge mano masina prie kompo, ziurejo, tai >>>>>> sake, >>>>>> kad >>>>>> tik viena is dvieju kuro matuokliu meta klaida, nors nepastebejau, >>>>>> kad >>>>>> blogai kura rodytu. Kuro sanaudos dabar ryskiai padideje. Siaip >>>>>> budavo >>>>>> 10-11 >>>>>> vasara, apie 12 ziema. O dabar 13.7.... >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Geralt" <nera@mail.lt> parase naujienu >>>>>> news:i81fa7$94d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Apie ka jus cia vyrai? Koks automatas? Kokia sankaba? >>>>>>> >>>>>>> "Valius" <valius@aera.lt> wrote in message >>>>>>> news:i81e7g$73u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> pas mane tas pats buvo >>>>>>>> spaudi gaza o traukos visai nera nors apsukos ir kyla >>>>>>>> persijunges is automato i rankini dar galedavai vaziuot is bedos >>>>>>>> ir vanosu dacikus kaltino ... >>>>>>>> o pasirodo kuro siurblys >>>>>>>> >>>>>>>> "Ginsiux" <ginsiux@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:i81c40$359$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Kiek domejausi, tai CDV sitas modelis neturi, ant 5 begio bandziau >>>>>>>>> is >>>>>>>>> vietos vaziuoti, bet uzgesau. Del kuro siurblio abejoju, nes >>>>>>>>> sanaudos >>>>>>>>> pakile dabar ir taip iki 13.7 :) >>>>>>>>> Kas del apsuku, tai jos nesoka iki raudono, kyla irgi palaipsniui, >>>>>>>>> bet >>>>>>>>> iki >>>>>>>>> 4k uzkeli greitai. Variklis rekia, masina vaziuoja vangiai... >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Ginsiux" <ginsiux@gmail.com> paraПК naujienЬ >>>>>>>>> news:i808to$4t1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Auto: >>>>>>>>>> E46 Coupe 99 metu, 323Ci benzas. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Gedimas: >>>>>>>>>> Nera normalios traukos is vietos. Akseleratorius nuspaustas iki >>>>>>>>>> dugno, >>>>>>>>>> apsukos kyla, masina nenori vaziuoti, isivaziuoja po truputeli. >>>>>>>>>> Sankabos >>>>>>>>>> komplektas keistas pries keleta menesiu. Gal sankabos cilindriuko >>>>>>>>>> beda? >>>>>>>>>> Skystis keistas, sistema nuorinta keleta kartu. Kiek maciau, >>>>>>>>>> skystis >>>>>>>>>> niekur nebega. Kame bedos gali but? Gal kas susiduret? Beje, buna >>>>>>>>>> taip, >>>>>>>>>> kad 1 karta is simto masina soka is vietos normaliai. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>> >>>> >