Tema: Re: dyno darem gariunuose, tarp ju keliems bmw
Autorius: Tautis
Data: 2010-09-28 22:43:38
Jokiu problemu aj I ratus duoti tik ar nuo to tau su tavo draugais aiskiau
bus? :) Abejoju.
"Igaliotinis" <nospam@spam.cl> parašė naujienų
news:i7s1km$8pf$1@trimpas.omnitel.net...
> bleblet, teoriniai ag an veleno. ciuju kabint reiks ir man nauja ishkaba.
> kardanu kapitalkes ir arkliu ishsukimas
>
> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message
> news:i7ru17$3pj$1@trimpas.omnitel.net...
>> jei 6begiu vaziuoja 100-200km/h, kadangi taupo masiniukus gi.
>> 3begiu butu greiciau.
>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
>> news:i7qp4g$860$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai su normaliais ratais 335 turetu 495+80= 575Ag?
>>>
>>> ir 100-200 per ~10sec? lol
>>>
>>>
>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>> news:i7qe85$oef$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Paziurek kiek corvette sveria..
>>>>
>>>> Ant dyno buvo su sunkiaisiais apie 80aj nuostoliai.
>>>>
>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> parašė naujienų
>>>> news:i7q0ac$h1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tai pala, o ant dyno buvo su kitokiais ratlankiais negu testuojant
>>>>> 100-200 ?
>>>>>
>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message
>>>>> news:i7pqlv$lgp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> tigi sake. Uzdes ratlankius kitokius, ir pis kaip sita corvete. Kas
>>>>>> neaisku?
>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
>>>>>> news:i7pqb7$ks9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Va 500Hp masina. 100-200 gal kokios 7sec. Labiau panasu i teisybe.
>>>>>>>
>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=B3PssVf7SNY&feature=related
>>>>>>>
>>>>>>> Ir m3 automatiskai per 10.3 irgi normaliai.
>>>>>>>
>>>>>>> Bet tas 335 ryskiai per daug dirbtiniu arkliu turi arba laiko
>>>>>>> matavimo sistema grybavo
>>>>>>>
>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
>>>>>>> news:i7oad5$1i1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Su ~500 net 9.5sec? Kazkaip letai ziauriai....negi taip nevalina?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:i7kpe3$m0d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Na 100ag nedingsta. Bet, kad ratlankiai daugiau suvalgo tai
>>>>>>>>> faktas.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 100-200 km/h
>>>>>>>>> tos m3 10.35s
>>>>>>>>> to 335i 9.42s
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Beveik sekunde arba 6-8 korpusai.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Viena evo testavo su koviniais ratlankiais ir padangom,
>>>>>>>>> transmisijos nuostoliai buvo 120ag. Poto buvo testuota su
>>>>>>>>> gatviniais ratais ir padangom 70ag. Zinoma, ten 4 varomi ratai,
>>>>>>>>> bet nuostoliu skirtumas procentaliai yra nemazas.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų
>>>>>>>>> news:i7knk8$k7f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> tigi sake, kad ratas ant 335i sveria ~25kg, o ant to m3 kokius
>>>>>>>>>> 23-25kg. Todel ir dingsta tie 100ag.
>>>>>>>>>> Kas neaisku?
>>>>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:i7kml6$jdv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> ir tie volai 100ag skirtuma suvalgo? a tos dvi turbinos nors
>>>>>>>>>>> teorishkai leidzhia 500ag pust? kiek baru puchia beje? netikiu
>>>>>>>>>>> kazhko tais.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:i7klhj$ia7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Taip ir yra. Trecioje pavaroje sukibimas tik yra. O ten dar
>>>>>>>>>>>> "volai" dideli ir labai sunkus.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "stroft" <laimisbmw@gmail.com> parašė naujienų
>>>>>>>>>>>> news:i7i0br$tbt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> 670nm turetu prasukineti tuos 25kg keliom saibom
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:i7g8cv$359$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Tai keli bmw, kurie dalyvavo:
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> e92 335i su pralaidesniu ismetimu, interkuleriu, oro paemimu
>>>>>>>>>>>>>> ir vishnu 495aj 670nm
>>>>>>>>>>>>>> e92 m3 ismetimas ir intake 385aj ir 370nm
>>>>>>>>>>>>>> e90 330i 250aj (nm neatsimenu)
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>
>>
>>