Tema: Re: to FX
Autorius: FX
Data: 2009-02-17 09:46:36
Nu ten jau irgi shikna su kartingais po truputi darosi nes vakar irgi du
kartus vazhiavau pirmame vazhiavime su kartingu viskas ok buvo antrajam
uzhspaudus vos vos stabdzhius pasigirsdavo garsas toks kaip petardos
sprogimas ir uzhsiblokuodavo pilnai galiniai ratai, taip net neprisistabdysi
kiek reikia. Be to kai kuriems kartingams jau spoileriuote ir apsauginiai
remai nulauzhti nuo tvirtinimo tashku ir belenkaip tabaluojasi zhodzhiu
drozhiasi technika gausiai greitai...

FX