Tema: Re: to FX
Autorius: FX
Data: 2009-02-17 08:51:43
Shiaip 31,XX bet du kartus vazhiuodamas vienas trasoje esu ishlipes ish 31s.
o ka? Pralekei per 10s ir visi axujeli? :))))))))))))))))))))))))

Vakar buvau ten rimi chekiukus panaudoti tai su kitais snukiais ir
nuolatiniu trukdymu kazhkury rata ishvyniojau 31,6X bet chia vienintelis
ratas kuriame be kliuchiu vazhiavau abo buna ten tokiu kur per viena rata jy
tris kartus pasiveji ir dar nezhinai kaip aplenkti.

Tu geriau nuvaryk y plytinine ten po rekonstrukcijos nauja trasos
konfiguracija, ten ir matuokis kieno ilgesnis nes panoramoje lenkti beveik
neymanoma ir labai mazhai posukio yveikimas ytakoja greity sekanchioje
tiesiojoje...

Bla bla bla...

FX