Tema: Re: Chip tiurlingas
Autorius: YZF
Data: 2010-04-23 18:43:03
"Salas" <salas@freemail.lt> wrote in message 
news:hqs74g$fum$1@trimpas.omnitel.net...
> istrauka is tuo uzsiimanciu web puslapio:
>
>
> +20-50% variklio galios ir sukimo momento: dažnas modernus variklisi turi 
> nemažą galios ir sukimo momento rezervą: jis paliekamas tolimesniam 
> variklio tobulinimui, galingesnėms to paties variklio modifikacijoms. 
> Pokyčiai išgaunami koreguojant variklio valdymo programą: turbinos darbą, 
> kuro įpurškimo kampą, kuro slėgį / kiekį, sukimo momento / greičio ir kt. 
> ribotuvus,  įvairių daviklių parametrus ir t.t.
> Tikslas - programiškai maksimaliai išgauti gamykloje paliktą variklio 
> tobulinimo rezervą ir sumažinti kuro sąnaudas, jei tai įmanoma.
> Vidutinis galios padidinimas "neprievartaujant" variklio ir transmisijos 
> mazgų siekia 20-30%. Pridedant daugiau kaip 30% galios ruošiamos programos 
> pagal specialius užsakymus.
>
>
> Iš kur papildomas ekonomiškumas? Kuro sąnaudos važiuojant normaliu režimu 
> sumažėja iki 15% (vidurkis – 8-10 %) - dėl padidėjusio sukimo momento 
> vairuotojui atsiranda galimybė šiek tiek mažiau spausti akseleratorių 
> norint važiuoti ramiai ir ekonomiškai.
>
>
>


Bleeee geras briedas :))))) Kuro ekonomija atsiranda nes nekyla noras 
spausti daugiau gazo..... tai isjunk varikli, bus ahujena kuro ekonomija 
:))))) Ir nx deti chipa jeigu poto praeina noras spausti gaza? 
:))))))))))))))))))))

Tikras dormeo blee..... :)))