"Salas" <salas@freemail.lt> wrote in message news:hqs74g$fum$1@trimpas.omnitel.net... > istrauka is tuo uzsiimanciu web puslapio: > > > +20-50% variklio galios ir sukimo momento: dažnas modernus variklisi turi > nemažą galios ir sukimo momento rezervą: jis paliekamas tolimesniam > variklio tobulinimui, galingesnėms to paties variklio modifikacijoms. > Pokyčiai išgaunami koreguojant variklio valdymo programą: turbinos darbą, > kuro įpurškimo kampą, kuro slėgį / kiekį, sukimo momento / greičio ir kt. > ribotuvus, įvairių daviklių parametrus ir t.t. > Tikslas - programiškai maksimaliai išgauti gamykloje paliktą variklio > tobulinimo rezervą ir sumažinti kuro sąnaudas, jei tai įmanoma. > Vidutinis galios padidinimas "neprievartaujant" variklio ir transmisijos > mazgų siekia 20-30%. Pridedant daugiau kaip 30% galios ruošiamos programos > pagal specialius užsakymus. > > > Iš kur papildomas ekonomiškumas? Kuro sąnaudos važiuojant normaliu režimu > sumažėja iki 15% (vidurkis – 8-10 %) - dėl padidėjusio sukimo momento > vairuotojui atsiranda galimybė šiek tiek mažiau spausti akseleratorių > norint važiuoti ramiai ir ekonomiškai. > > > Bleeee geras briedas :))))) Kuro ekonomija atsiranda nes nekyla noras spausti daugiau gazo..... tai isjunk varikli, bus ahujena kuro ekonomija :))))) Ir nx deti chipa jeigu poto praeina noras spausti gaza? :)))))))))))))))))))) Tikras dormeo blee..... :)))