Tema: Re: Chip tiurlingas
Autorius: Salas
Data: 2010-04-23 16:25:36
istrauka is tuo uzsiimanciu web puslapio:


+20-50% variklio galios ir sukimo momento: dažnas modernus variklisi turi 
nemažą galios ir sukimo momento rezervą: jis paliekamas tolimesniam variklio 
tobulinimui, galingesnėms to paties variklio modifikacijoms. Pokyčiai 
išgaunami koreguojant variklio valdymo programą: turbinos darbą, kuro 
įpurškimo kampą, kuro slėgį / kiekį, sukimo momento / greičio ir kt. 
ribotuvus,  įvairių daviklių parametrus ir t.t.
Tikslas - programiškai maksimaliai išgauti gamykloje paliktą variklio 
tobulinimo rezervą ir sumažinti kuro sąnaudas, jei tai įmanoma.
Vidutinis galios padidinimas "neprievartaujant" variklio ir transmisijos 
mazgų siekia 20-30%. Pridedant daugiau kaip 30% galios ruošiamos programos 
pagal specialius užsakymus.


Iš kur papildomas ekonomiškumas? Kuro sąnaudos važiuojant normaliu režimu 
sumažėja iki 15% (vidurkis – 8-10 %) - dėl padidėjusio sukimo momento 
vairuotojui atsiranda galimybė šiek tiek mažiau spausti akseleratorių norint 
važiuoti ramiai ir ekonomiškai.




"jkf" <efafawtegeb@af.lt> wrote in message 
news:hqs6p9$fgi$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Salas" <salas@freemail.lt> wrote in message 
> news:hqs62u$eim$1@trimpas.omnitel.net...
>>O nepagalvojai, kad tai buvo daryta pries > 10m, o per ta laika 
>>technologijos gerokai pazenge i prieki ?
>
> cia ta prasme, kad chiptiurlingo metu is tds'o common rail'a padaro, ar 
> kaip?
>