istrauka is tuo uzsiimanciu web puslapio: +20-50% variklio galios ir sukimo momento: dažnas modernus variklisi turi nemažą galios ir sukimo momento rezervą: jis paliekamas tolimesniam variklio tobulinimui, galingesnėms to paties variklio modifikacijoms. Pokyčiai išgaunami koreguojant variklio valdymo programą: turbinos darbą, kuro įpurškimo kampą, kuro slėgį / kiekį, sukimo momento / greičio ir kt. ribotuvus, įvairių daviklių parametrus ir t.t. Tikslas - programiškai maksimaliai išgauti gamykloje paliktą variklio tobulinimo rezervą ir sumažinti kuro sąnaudas, jei tai įmanoma. Vidutinis galios padidinimas "neprievartaujant" variklio ir transmisijos mazgų siekia 20-30%. Pridedant daugiau kaip 30% galios ruošiamos programos pagal specialius užsakymus. Iš kur papildomas ekonomiškumas? Kuro sąnaudos važiuojant normaliu režimu sumažėja iki 15% (vidurkis – 8-10 %) - dėl padidėjusio sukimo momento vairuotojui atsiranda galimybė šiek tiek mažiau spausti akseleratorių norint važiuoti ramiai ir ekonomiškai. "jkf" <efafawtegeb@af.lt> wrote in message news:hqs6p9$fgi$1@trimpas.omnitel.net... > > "Salas" <salas@freemail.lt> wrote in message > news:hqs62u$eim$1@trimpas.omnitel.net... >>O nepagalvojai, kad tai buvo daryta pries > 10m, o per ta laika >>technologijos gerokai pazenge i prieki ? > > cia ta prasme, kad chiptiurlingo metu is tds'o common rail'a padaro, ar > kaip? >