Tema: Re: E46 silent bloku keitimas ir TIS
Autorius: padugne
Data: 2010-04-07 10:53:38
On Wed, 07 Apr 2010 10:08:37 +0300, Andrius wrote:

> Kaip suprantu ten apsaugai prisukti naudojamas specialus budas. Esmes jo
> is mechanikos puses nelabai suprantu bet kazkaip bandoma eleminuoti
> klaida del trinties kad komponentas tolygiai prisiverztu.
> http://moodle.student.cnwl.ac.uk/moodledata_shared/cdx%20etextbook/
dswmedia/toolsEquip/hpt/measuring/usetorqgauge.html
> 
> Varztams galimas vienas bandymas...

Taip. Ir tuom neverta juokaut. Esme tame, kad ten kaip ir varikliu 
galvose naudojami "deformuojami" varztai.

Visas tas prisukimas per 2 kartus yra tam, kad pasiekti tam tikra 
apskaiciuota tempimo momenta. Proceso metu varztas deformuojasi, metalas 
negryztamai issitempia ir uztikrina tam tikra pastovia tempimo jega. Jei 
versi dar karta tai varzta pertempsi ir negausi reikiamo rezultato.

Cia gali isivaizduot kaip celofanini maiseli. Ji patempus jis kuri laika 
gana sunkiai tempiasi po to pasipriesinimas greit sumazeja ir lengvai 
plysta. Jei patempsi ir atleisi, tai jis ir liks deformuotas. Antra karta 
tiek pat timptelejus (turiu omeny tiek pat %) jis gali ir nuplyst.

Seip nieko baisaus. Prisuksi reikiamu momentu ir pasukti tais 90 
laipsniu. Ir tiek ziniu.

-- 
kthxbai.