tai, kad ten quick fix'ai kažkokie, dėjau prieš metus, nieko neįprasto nepastebėjau. Apsauga vis dar nenuktrito, kėbulas nesusikraipė "Andrius" <andrius@andrius.com> wrote in message news:hphb1l$280$1@trimpas.omnitel.net... > Kaip suprantu ten apsaugai prisukti naudojamas specialus budas. Esmes jo > is mechanikos puses nelabai suprantu bet kazkaip bandoma eleminuoti klaida > del trinties kad komponentas tolygiai prisiverztu. > http://moodle.student.cnwl.ac.uk/moodledata_shared/cdx%20etextbook/dswmedia/toolsEquip/hpt/measuring/usetorqgauge.html > > Varztams galimas vienas bandymas... > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hph8j4$ueb$1@trimpas.omnitel.net... >> čia priekiniai? huinia ten, minučių reikalas. Reikia sjomniko nuo šakės >> numaut ir muiluoto vandens užmaut. Prisuki į tą pačią vietą ir tiek. >> >> "Andrius" <andrius@andrius.com> wrote in message >> news:hph53i$pr4$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> Reiktu keisti bet kai paziurejau TIS keitimo procedura tai nezinau ka >>> daryti. Pirma reikia nuimti vaziuokles apsauga, dedant atlgal nauji >>> varztai, plius speciali prisukimo procedura kaip kokios variklio galvos >>> su spec irankiais. >>> Patys silentblokai. Irgi nauji varztai plius uzdeti 1mm tikslumu visa >>> procedura ir spec irankiai. >>> Abejoju kad net Krasta taip terliosis o apie paprastus garazus ir >>> servisus tai nezinau ka galvoti? Uzkals su kuvaldu ir viskas turbut. >>> Kokia patirtis? >>> Kolkas vazineju ir lygtai nieko neigiamo nepastebiu. Kokios pasekmes >>> galimos? >>> >>> andrius >>> > >