gal nebent kuro bako ir po sėdyne siurblius gali tekt restauruot. dar dar ABS būna durniuoja. daugiau be bėdų. visiškas fun. Vaidas Zlotkus rašė: > Labas, > > Konkreciai 3.0d neteko girdeti, kad siurbliai labai jau nepatvarus.. > > O pacio variklio ligos su kuo teko susidurti per 60k pravaziuotu km > (masina buvo 200k praejus), tai purkstukai, oro srauto matuokle. > > Purkstuko restauracija iki keliu simtu Lt (viena teko restauruoti). > Naujo kaina man rodos 800Lt? (pataisykit kas jei klystu) > > Oro srauto matuokle nauja lyg ir 700-800, bet sekmingai antri metai > vaziuoju su kinietisku noname'u. Neseniai buvo ant diagnostikos, tai > sake kazkiek yra nuokrypis, bet nedidelis. Bet ko noret uz 100Lt. > > Dar sako, kad turbinos lenkiasi, bet tfu tfu tfu.. kol kas ok :) > > Kai oro srauto matuokle mirus, tai tikrai truksta traukos. Is principo > galima tiesiog jos fiske atjungti ir paziureti ar pasikeite vaziavimas. > > Purkstukas jausdavosi saltam varikliui, kad cilindras nedirba. Susilus - > viskas ok. > > Taip pat dar jeigu kazkur kazkas kiaura ar siaip kazkas negerai, tai ir > dumingumas turetu buti, nes siaip praktiskai jo beveik nera. > > Kadangi pas broli E36 2.5tds, tai net nera ka lyginti :) > > Uzkuriant jokio dumo, kartais nezymiai pasimato staigiai dugnais > uzspaudziant... > > Tiek is patirties... Ziureciau situos dalykus. > > v. > > Martis wrote: >> Laba diena/naktis/rytas, >> >> Cia draugelis ieskosi E39 530D, kokiu 2000 metu. Kokios ten bedos >> bunas su jais, nes kazkaip vis pro ausis praleisdavau. Siurbliai ten >> nepatvarus ar kaip? Nu vienzo, reziumuojant, kokios ten ligos pas juos >> stabiliai vyksta? Domintu tik kokie bajeriai su dyzeliniu varikliu >> gali atsitikti, visos kitos bedos zinomos ir isbandytos kazkada :) >> >> Martis