Tema: Re: E39 530D
Autorius: Vaidas Zlotkus
Data: 2010-03-26 18:38:45
Labas,

Konkreciai 3.0d neteko girdeti, kad siurbliai labai jau nepatvarus..

O pacio variklio ligos su kuo teko susidurti per 60k pravaziuotu km 
(masina buvo 200k praejus), tai purkstukai, oro srauto matuokle.

Purkstuko restauracija iki keliu simtu Lt (viena teko restauruoti). 
Naujo kaina man rodos 800Lt? (pataisykit kas jei klystu)

Oro srauto matuokle nauja lyg ir 700-800, bet sekmingai antri metai 
vaziuoju su kinietisku noname'u. Neseniai buvo ant diagnostikos, tai 
sake kazkiek yra nuokrypis, bet nedidelis. Bet ko noret uz 100Lt.

Dar sako, kad turbinos lenkiasi, bet tfu tfu tfu.. kol kas ok :)

Kai oro srauto matuokle mirus, tai tikrai truksta traukos. Is principo 
galima tiesiog jos fiske atjungti ir paziureti ar pasikeite vaziavimas.

Purkstukas jausdavosi saltam varikliui, kad cilindras nedirba. Susilus - 
viskas ok.

Taip pat dar jeigu kazkur kazkas kiaura ar siaip kazkas negerai, tai ir 
dumingumas turetu buti, nes siaip praktiskai jo beveik nera.

Kadangi pas broli E36 2.5tds, tai net nera ka lyginti :)

Uzkuriant jokio dumo, kartais nezymiai pasimato staigiai dugnais 
uzspaudziant...

Tiek is patirties... Ziureciau situos dalykus.

v.

Martis wrote:
> Laba diena/naktis/rytas,
> 
> Cia draugelis ieskosi E39 530D, kokiu 2000 metu. Kokios ten bedos bunas 
> su jais, nes kazkaip vis pro ausis praleisdavau. Siurbliai ten 
> nepatvarus ar kaip? Nu vienzo, reziumuojant, kokios ten ligos pas juos 
> stabiliai vyksta? Domintu tik kokie bajeriai su dyzeliniu varikliu gali 
> atsitikti, visos kitos bedos zinomos ir isbandytos kazkada :)
> 
> Martis