On Mon, 18 Jan 2010 23:01:56 +0100, Darius Styra wrote: >> Nuo ko matomai kazkuriam variklio kampe uzverda antifrizas. > > Da buna ausinimo skystis, kuris verda prie 160, o uzsala prie minus 35 - > tokis salotinis - jei teisingai pamenu. O slegis reikalingas tam, kad > prie didesnio slegio skyscio virimo teperatura yra aukstesne. Tai zinoma, bet pas situos bnv max slegis yra 2 barai, po to priklauso apsivemt per bakelio kamsti. > Dar temperatura variklio reguliuoja termostatas, jei jisai mechaninis - > tai buna skirtingu temperaturu, t.t. atsidaro prie skirtingu > temperaturu. Tarkim gali det koki pvz 83 laipsniu, arba koki 95, o gal > ir 108 laipsniu. Tik va tuo atveju kai termostatas yra virs 100laipsniu, > tai reikia kad sistemoj slegis butu, t.y. ji sandari kad butu. O dar: > jei termostatas geras, tai variklio temperatura stovi kaip ikalta ir > variklis greit prisyla. Turbut nustebsi, bet pas tu laiku bnv jau gyvena aliktroninei termostatai. Kuriu atsidarymo temperatura reguliuoja kompas. Jei ramei sau pirpini nevarydamas arkliu, tai temperaturai leidzia pakilt iki berods 108 celsiju. Jei pamindai gelezele, tai temperatura nuleidzia iki kazkas 100 artai 104 idant butu daugiau headroomo ir variklis neperkaistu. O rodykle tai jo, stovi kaip ikalta. Tik tai visai nereiskia kad temperatura nesvyruoja. > Dar buna galva ar tarpine trukus ir slegis is cilindru dumia per ta > trukima i ausinimo sistema - tada susidaro oro kamstis, ausinimo skystoi > nustoja cirkuliuot ir uzverda - tada ir buna visokios nusokusios > slangos, truke bakeliai, dar buna perkaista variklis sukepa tepaliniai > ziedai, issikraipo ar sutruksta variklio galva o kartais ir visas e46 (ir netik) atveju visi tie sproginejantys bakelei ir issipuciantys radiatoriai yra zinoma problema persekiojanti nuo pat naujumo. Pas 4cyl dazniau sprogsta bakeliai, pas 6cyl paprastai issipucia radiatoriai. Pazejus per forumus pilna 2-3 metu senumo masinu savininku su mazom ridom (tipo 30-40tkm) ir banano formos radiatoriais ar plysusiais bakeliais. -- kthxbai.