Tema: Re: padugne, atsiliepk
Autorius: Mooney
Data: 2009-02-10 09:22:48
dekui - del dealerio padangu akciju irgi pastebejau - zieminius kaliosus
taip pirkau - 20-25 proc pigiau nuo list price. is anglisku apzvalgu kur
radau tai bridgestone, michelin and pirelli rft kaliosai geri. linka
pracekinsiu bo tokio dar nebuvau mates.

pernai is vasariniu ir mano nusiziuretu su zvaigzdute ps dealeri tik
bridgestone - reikes RE050 keisti i naujesni RE050A tikriausiai.

taviskiai conti RFT/SSR ar paprasti?