Tema: Re: padugne, atsiliepk
Autorius: padugne
Data: 2009-02-10 00:13:40
On Mon, 09 Feb 2009 21:12:49 +0100, Mooney wrote:

> alio alio - ar teko uzmatyti kokiu fokisku padangu vasarai apzvalgu.
> labiausiai indomu butu jei koks testelis su RFT buvo darytas. senkju

Padugne nezino, padoraus vokisko testo paskutiniu metu kazkaip senai
nesimate. Paskutiniai vasariniu testai autobilde buvo pries koki pusmeti,
dabar jau bus rodomi greiciausiai tik uz pinigus. Geriau jau ziurek pas
koki autoreviu. Gal dar koks reifentest.com

Seip kad ir kaip bebutu keista, neretai apsimoka apsipirkt pas pati bnv,
kartais numeta netgi labai geru pasiulymu.

Is mano fabrikiniu padangu irgi tik pora mm liko, tai irgi dairausi
nauju. Dabartinems continental sportcontact neturiu priekaistu,
reifendirekt siulo irgi oem'iniu su zvaigzdutem. Jauciu jas ir pirksiu.
Gyvenime esu 3 kartus uzsiroves ant levu padangu, daugiau gadint sau
nuotaikos nesinori.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.