Tema: Re: -dyzeliui
Autorius: KaroliS
Data: 2009-02-08 11:16:19
nu blyn ir isgazdinai, nes as zinau kad anglu sunkvezimiu yra variantu kur 
konkreciai kas po kapotu netinka , idomu kaip su lengvom masinom
"LabaiNeSpauda" <pyrmas_opelis@blabla.lt> wrote in message 
news:gml11h$mbn$1@trimpas.omnitel.net...
> Dzoukas.
>
> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message 
> news:gml0o2$m3s$1@trimpas.omnitel.net...
>> cia rimtai?
>> "LabaiNeSpauda" <pyrmas_opelis@blabla.lt> wrote in message 
>> news:gml0jk$m04$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Skiriasi. Cilindrai pasvire y kita puse, generatorius, vairo 
>>> stiprintuvas ish kito shono prisukti.
>>>
>>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message 
>>> news:gmknc5$dmb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> pradejau jau galvot ir apie sita varianta, pas anglus variklis visiskai 
>>>> identiskas ?nera kokiu kabliuku? teko girdet kad kai kuriose masinose 
>>>> buna vos ne veidrodinis periferijos sukabinimas kas pridaro labai daug 
>>>> bedu keitimo atveju iki tiek kad neimanoma visko sujungt tinkamai
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gmkn1t$dee$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai pasieskok variklio ant masinos. Gi buna anglu, kaip sakiau. 
>>>>> Pasimatuok kompresija, padaryk praputima, nusimesk voztuvu dangteli, 
>>>>> paziurek, kaip galva atrodo, ar paskirstymo velenas dar gyvas. Arba 
>>>>> pamirsk, ka sakiau ir remontuokis :)
>>>>>
>>>>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message 
>>>>> news:gmkknk$bad$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> mastau imt galva, kita varikli imant gausis nedaug mazesnes islaidos 
>>>>>> + neaisku koks variklis papuls, i srota tai totaliai minusas.
>>>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:gmkkgr$b53$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tai visgi mastai imti galva ir zaisti su remontais?
>>>>>>> Del kodo tiksliai pasakyti negaliu. Blogiausiu atveju, numetus tavo 
>>>>>>> galva, bus aisku ar ta, kuria surasi tiks.
>>>>>>>
>>>>>>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message 
>>>>>>> news:gmk973$vvn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> ar buna ant galvos detales kodas? ta prasme jei as paimu plika 
>>>>>>>> galva ar rasiu ant jos part number?
>>>>>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:gmk5sj$ssq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> IMHO tie varikliu remontai taip pat gera loterija. Mazai, kas moka 
>>>>>>>>> gerai padaryti. Jei variklis ant kokios dauztos masinos, ji galima 
>>>>>>>>> uzvest ir preliminaria diagnostika padaryt - imciau toki varianta 
>>>>>>>>> (jei viskas su juo gerai).
>>>>>>>>> Cia nuomone, paremta siokia tokia patirtimi. Ji gali buti 
>>>>>>>>> kritikuotina, bet man remontuotas variklis, sakykime perkant 
>>>>>>>>> masina, nera pliusas.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> P.S. Pas Omegas berods identiskas variklis. Bet reik ziuret 
>>>>>>>>> pagaminimo metus ir detaliu kodus.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message 
>>>>>>>>> news:gmk3ei$qlr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> galva nusprendem nevirint , ieskot kitos, bendras masinos stovis 
>>>>>>>>>> toli grazu ne ledas,privalumu irgi neypatingai, jei srotas duoda 
>>>>>>>>>> ~1keur tada belieka remontuot, perrinkus varikli gaunasi kaip ir 
>>>>>>>>>> pilna kapitalke ,jei viskas ok gausis tai tas variklis po remonto 
>>>>>>>>>> turetu vaziuot dar ilgai, imt kita varikli bijau dalyvaut 
>>>>>>>>>> loterijoj, gal geriau tada truputi permokesiu viena kart ir 
>>>>>>>>>> zinosiu kaip kas padaryta negu det kita varikli ir tiketis kad 
>>>>>>>>>> bus ok.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Liudas" <liudas@itc.kmu.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:gmk2u6$q92$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>O kaip pats masinos stovis ar tik variklis kaput ar ir dar 
>>>>>>>>>>>visokiu
>>>>>>>>>>> galu islenda? Nes jei masina padrozta tai prikelinet nepats 
>>>>>>>>>>> geriausias variantas,
>>>>>>>>>>> tada lieka dvi iseitys arba srotas (jei E39 ~ 1keur gal daugiau 
>>>>>>>>>>> jei nenudroztas labai ir yra privalumu) arba paciam ardyt jei 
>>>>>>>>>>> yra salygos ir laisvo laiko(per pusmeti gali surinkt ~2keur).
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Jei prikelinesi tai pigesnis, bet neaisq ar geresnis variantas 
>>>>>>>>>>> pirkt kita varikli ir
>>>>>>>>>>> nesukt galvos aisq reiktu gerai pasiieskoti ir susirast kuo 
>>>>>>>>>>> gyvesni varianta, be to jei
>>>>>>>>>>> nelabai gaudaisi tai butinai su kokio meistro pagalba (samata 
>>>>>>>>>>> ~2klt variklis + 600lt darbas).
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Jei perrinkinet samata kaip sake meistras ~4klt
>>>>>>>>>>> Tai va spresk mano pateikti skaiciai nera aisq tikslus, bet 
>>>>>>>>>>> bendra vaizda susidaryt gali.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> As pries tris metus panasu (E39 TDS) pirkau is turgaus tik pas 
>>>>>>>>>>> mane buvo alkuninis paveltas
>>>>>>>>>>> siek tiek, tai pasirinkau paskutini varianta ir nepralosiau, nes 
>>>>>>>>>>> atmyniau apie 60k km ir dar gyvas.
>>>>>>>>>>> Tavo variantas kitoks, nes klausimas ar galva po virinimo 
>>>>>>>>>>> netruks kitoje vietoje? Cia reiktu
>>>>>>>>>>> kad koks specas paburtu is praktikos :)
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Tai tiek sekmes !
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:gmi548$f9h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Sveiki
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> nutiko toks dalykas kad truko galva 525tds, gal kas turi 
>>>>>>>>>>>> patirties , kiek kainuotu visas variklis jei keist? ar verta 
>>>>>>>>>>>> galva virint ar nebus taip kad vel truks? o gal is kart i 
>>>>>>>>>>>> srota?ka gali duot srotas uz '97 525tds touring mechanika su 
>>>>>>>>>>>> mirusiu varikliu?jau jauciu kad minusa apturesiu visa nemenka 
>>>>>>>>>>>> reikia isirinkt maziausiai skausminga varianta.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>