O kaip pats masinos stovis ar tik variklis kaput ar ir dar visokiu galu islenda? Nes jei masina padrozta tai prikelinet nepats geriausias variantas, tada lieka dvi iseitys arba srotas (jei E39 ~ 1keur gal daugiau jei nenudroztas labai ir yra privalumu) arba paciam ardyt jei yra salygos ir laisvo laiko(per pusmeti gali surinkt ~2keur). Jei prikelinesi tai pigesnis, bet neaisq ar geresnis variantas pirkt kita varikli ir nesukt galvos aisq reiktu gerai pasiieskoti ir susirast kuo gyvesni varianta, be to jei nelabai gaudaisi tai butinai su kokio meistro pagalba (samata ~2klt variklis + 600lt darbas). Jei perrinkinet samata kaip sake meistras ~4klt Tai va spresk mano pateikti skaiciai nera aisq tikslus, bet bendra vaizda susidaryt gali. As pries tris metus panasu (E39 TDS) pirkau is turgaus tik pas mane buvo alkuninis paveltas siek tiek, tai pasirinkau paskutini varianta ir nepralosiau, nes atmyniau apie 60k km ir dar gyvas. Tavo variantas kitoks, nes klausimas ar galva po virinimo netruks kitoje vietoje? Cia reiktu kad koks specas paburtu is praktikos :) Tai tiek sekmes ! "KaroliS" <1@1.com> wrote in message news:gmi548$f9h$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki > > nutiko toks dalykas kad truko galva 525tds, gal kas turi patirties , kiek > kainuotu visas variklis jei keist? ar verta galva virint ar nebus taip kad > vel truks? o gal is kart i srota?ka gali duot srotas uz '97 525tds touring > mechanika su mirusiu varikliu?jau jauciu kad minusa apturesiu visa nemenka > reikia isirinkt maziausiai skausminga varianta. >