As pasakoju kaip meistrai sako, kai atvezi vienodus siublius nuo skirtingu masinu pagal masinos verta. Remonto siurbliu kaina irgi tada skiriasi :)) "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message news:hgdk12$83h$1@trimpas.omnitel.net... > Bent pasidometum pries mokydamas. Siublio principas V6TDI ir 100kw 2.0D > yra identiskas. > 4,5 kEur per brangu uz nesivedancia masina. Nebutinai ten elektronika > parejus. Gali buti kokio lievo kuro uzpilta, del kurio toks mechaninis > voztuvas uzstringa ir kampas totaliai pabega. > > "Cobra" <paulius@uvs.lt> wrote in message > news:hgdh9j$4kb$1@trimpas.omnitel.net... >> nelygink v6 siurblio restauravimo ir to e46 2,0 100 kw ... P.S. man taip >> meistrai sake, kurie kaip tik iseme veze kazkur restauruoti, nes klausiau >> kas sitam buvo - siulbele, kaip ir eilinei 100 kw pagrindine beda... >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hgdaak$p7g$1@trimpas.omnitel.net... >>> kas čia taip restauruoja? Nes ten slidus reikalas - pradedant kiek po to >>> gyvens ir baigiant kaip jis veiks, jei gyvens. Nes pažystamo Audi V6 tdi >>> darė, tai kažkaip kažkas nelabai gavosi, o nuvažiavus kelis mėnesius po >>> kelių mėnesių garantijos pabaigos - vos ne atviru tekstu pasiuntė nx >>> >>> "Cobra" <paulius@uvs.lt> wrote in message >>> news:hgd8eo$m84$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Berods ~800 lt restauravimas kastuoja... Taip kad 1200 kitiems >>>> negerumam pasidesi. O siaip rekomenduociau 110KW ziureti zyzeli. Apie >>>> ~5000 eur ir marijos zemej rasi. Ten reikia ziureti kad smagratis >>>> nepuluotu ir iskart isiurbimo kolektoriaus sklendes nx nuimt. Visa kita >>>> ok. >>>> >>>> "mindau" <mindau@gmail.com> wrote in message >>>> news:hgd7k4$kr2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> ai, nepaminejau, ten tas senesnis 100 o ne 110kw motoras. >>>>> siurbele uz 2klt realu pakeist? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hgd5so$hth$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> jo, tuose siurblys skaudu. Mušk kainą ant naujo siurblio kainos :) >>>>>> >>>>>> "mindau" <mindau@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hgd4u5$gb4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> grandine? nesusipazines su tais dyzeliais :) >>>>>>> tai tada ko gero "skaudziausiai" kainuotu siurblo remontas/keitimas? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hgd4mm$fv0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> ir išvis, nėra ten jokio diržo.... :) >>>>>>>> >>>>>>>> "Monte" <nospam_monte@one.lt> wrote in message >>>>>>>> news:hgd479$f76$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Jei butu trukes dirzas, jaustusi, kad "laisvai" suka. Jei nedidele >>>>>>>>> kaina, >>>>>>>>> rizikuociau imt. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Monte >>>>>>>>> >>>>>>>>> "mindau" <mindau@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:hgd3fr$e27$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> signalizacijos jokios nera, viskas kaip is gamyklos :) >>>>>>>>>> kuro yra. cia pazistamas pasiguode su tokia beda.. siulo man ta >>>>>>>>>> masina >>>>>>>>>> pirkt, bet taip aklai nedristu kol kas :) o apziuret nera kaip, >>>>>>>>>> nes auto >>>>>>>>>> Belgijoj. reali rida 100kkm, kebulas nesubraizytas ir >>>>>>>>>> neaplankstytas, >>>>>>>>>> komplektacija +/- ok. >>>>>>>>>> vat sedziu ir galvoju.. rizikuot ar ne.. :) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:hgbhgd$453$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> > siganlizacija, nėra kuro? :) >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> > diagnostika ant laido gal ką pasakytų... >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> > "mindau" <mindau@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> > news:hgbgrf$3kf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> >> M47, starteris suka bet nesiveda.. >>>>>>>>>> >> siurblys? elektronika? trukes dirzas? >>>>>>>>>> >> auto ne mano, daugiau info neturiu, tiesiog idomu kas gali but >>>>>>>>>> >> :) >>>>>>>>>> >> >>>>>>>>>> >> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >> >> > >