Bent pasidometum pries mokydamas. Siublio principas V6TDI ir 100kw 2.0D yra identiskas. 4,5 kEur per brangu uz nesivedancia masina. Nebutinai ten elektronika parejus. Gali buti kokio lievo kuro uzpilta, del kurio toks mechaninis voztuvas uzstringa ir kampas totaliai pabega. "Cobra" <paulius@uvs.lt> wrote in message news:hgdh9j$4kb$1@trimpas.omnitel.net... > nelygink v6 siurblio restauravimo ir to e46 2,0 100 kw ... P.S. man taip > meistrai sake, kurie kaip tik iseme veze kazkur restauruoti, nes klausiau > kas sitam buvo - siulbele, kaip ir eilinei 100 kw pagrindine beda... > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hgdaak$p7g$1@trimpas.omnitel.net... >> kas čia taip restauruoja? Nes ten slidus reikalas - pradedant kiek po to >> gyvens ir baigiant kaip jis veiks, jei gyvens. Nes pažystamo Audi V6 tdi >> darė, tai kažkaip kažkas nelabai gavosi, o nuvažiavus kelis mėnesius po >> kelių mėnesių garantijos pabaigos - vos ne atviru tekstu pasiuntė nx >> >> "Cobra" <paulius@uvs.lt> wrote in message >> news:hgd8eo$m84$1@trimpas.omnitel.net... >>> Berods ~800 lt restauravimas kastuoja... Taip kad 1200 kitiems negerumam >>> pasidesi. O siaip rekomenduociau 110KW ziureti zyzeli. Apie ~5000 eur ir >>> marijos zemej rasi. Ten reikia ziureti kad smagratis nepuluotu ir iskart >>> isiurbimo kolektoriaus sklendes nx nuimt. Visa kita ok. >>> >>> "mindau" <mindau@gmail.com> wrote in message >>> news:hgd7k4$kr2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ai, nepaminejau, ten tas senesnis 100 o ne 110kw motoras. >>>> siurbele uz 2klt realu pakeist? >>>> >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:hgd5so$hth$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> jo, tuose siurblys skaudu. Mušk kainą ant naujo siurblio kainos :) >>>>> >>>>> "mindau" <mindau@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hgd4u5$gb4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> grandine? nesusipazines su tais dyzeliais :) >>>>>> tai tada ko gero "skaudziausiai" kainuotu siurblo remontas/keitimas? >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hgd4mm$fv0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> ir išvis, nėra ten jokio diržo.... :) >>>>>>> >>>>>>> "Monte" <nospam_monte@one.lt> wrote in message >>>>>>> news:hgd479$f76$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Jei butu trukes dirzas, jaustusi, kad "laisvai" suka. Jei nedidele >>>>>>>> kaina, >>>>>>>> rizikuociau imt. >>>>>>>> >>>>>>>> Monte >>>>>>>> >>>>>>>> "mindau" <mindau@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:hgd3fr$e27$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> signalizacijos jokios nera, viskas kaip is gamyklos :) >>>>>>>>> kuro yra. cia pazistamas pasiguode su tokia beda.. siulo man ta >>>>>>>>> masina >>>>>>>>> pirkt, bet taip aklai nedristu kol kas :) o apziuret nera kaip, >>>>>>>>> nes auto >>>>>>>>> Belgijoj. reali rida 100kkm, kebulas nesubraizytas ir >>>>>>>>> neaplankstytas, >>>>>>>>> komplektacija +/- ok. >>>>>>>>> vat sedziu ir galvoju.. rizikuot ar ne.. :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:hgbhgd$453$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> > siganlizacija, nėra kuro? :) >>>>>>>>> > >>>>>>>>> > diagnostika ant laido gal ką pasakytų... >>>>>>>>> > >>>>>>>>> > "mindau" <mindau@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> > news:hgbgrf$3kf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >> M47, starteris suka bet nesiveda.. >>>>>>>>> >> siurblys? elektronika? trukes dirzas? >>>>>>>>> >> auto ne mano, daugiau info neturiu, tiesiog idomu kas gali but >>>>>>>>> >> :) >>>>>>>>> >> >>>>>>>>> >> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>> >>> > >