krastoj m52tu nesugebejo sutaisyt, su maniske beda. Softa perrasinejo, daviklius kaltino, etc. "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:hac4a0$sqr$1@trimpas.omnitel.net... > Sita, o tai cia kompa pajunge ale krastoje turetu matyti sita reikala? > -- > BMW 330Ci M Sportpaket II > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:ha7m4f$ijh$1@trimpas.omnitel.net... >> pas tave apsukos neplaukioja, nes kompo soft'as modifikuotas. VANOS'ai >> laisvai gali but kiauri. DISA pasizhiurek ar veikia, tai kai >> nesidarineja, prie zhemu sukiu labai nivalit. >> >> >> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >> news:ha47m6$bcp$1@trimpas.omnitel.net... >>> ne tu nesupratai, as manau kad pas mane tos bedos nera, kitaip kalbant >>> manau kad visas torkas kiek jo turi buti yra, bet jo man mazokai.:), o >>> kad pas tave pagerejo po tvarkymo tai as nesigincyju.:) >>> -- >>> BMW 330Ci M paket >>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>> news:ha42uk$4hp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai plaukiojimai budavo, kada salta. ir ten su sildymais susije. >>>> M54 jau gudresnis, ant to kanto. Bet visa kita like tas pats >>>> Pats primesk, jei pakeitus tas gumytes, dingo pas man tie plaukiojimai. >>>> Tai kazkas tam vanos negerai buvo. Bendru atveju, ukiskai: gumeles >>>> kiauros: duoda tepalo i vanos, kad pastumtu veleneli, kadangi gumele >>>> kiaura (nu ne kiaura, bet sandaruma/elastinguma praradus), tai kiek >>>> pastume, tiek pastume ta veleneli, bet ne tiek, kiek reikia. >>>> Nu tam linke, gana gudriai argumentuotai raso. >>>> http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm >>>> >>>> >>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>> news:ha429c$3os$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai kad nera pas mane jokiu plaukiojimu apsuku, pas mane gi ir yra >>>>> M54, tai manau kad viskas gut pas mane.Tiesiog kai pripranti tai taip >>>>> ir gaunasi. Draugelis kuris su m3 vazineja, sako nivalit ji jau man >>>>> visai, o is trikruju tai kaip jaunieji street reiseriai sako, nemate >>>>> kad m3 E46-tas taip gerai vaziuotu kaip jo.:) >>>>> Beje pas m-ke buvo pradegusi galvos tarpine tarp dveiju cilindru, tai >>>>> pakeitus viska graziai prislifavus, daba dar geriau eina.:) >>>>> -- >>>>> BMW 330Ci M paket >>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>> news:ha41pn$391$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kad prie zemesniu butu daugiau valo, reikia kiaura vanos keist. >>>>>> Nes pazek, kokie dalykai dares, kol nebuvo pas man vanos gumos >>>>>> keistos. M54 sitas eliminuota, bet visa kita juk tas pats. >>>>>> O masinu ridos, amzius, etc, savo daro. >>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>> news:h9khlv$dd6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> mano nuomone kad 25 nm prie 300 yra ganetinai daug.kaip ne kaip tai >>>>>>> yra daugiau nei astuoni procentai.O mane kaip sykis ir domina labiau >>>>>>> nm nei kad ag.Nes mano reikmems prie dideliu sukiu 330-to valo >>>>>>> uztenka, bet va prie zemesniu noretusi daigiau traukos, ir manau >>>>>>> jeigu jie relaus tai tie 25nm turetu jaustis. >>>>>>> -- >>>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>>> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message >>>>>>> news:h9kg09$cbq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> On Sat, 26 Sep 2009 10:05:51 +0300, Nerijus330Ci wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> tai kad ne penki, o cieli 13, ir nm ale 25 dadeda.O tai nera >>>>>>>>> mazai, su >>>>>>>>> salyga kad tai realu.Del to ir klausiu ar tai tik siaip skaiciukai >>>>>>>>> is >>>>>>>> >>>>>>>> Ka reiskia "nera mazai"? 50ccm motopirkai - galbut, bet ~200ag >>>>>>>> masinai >>>>>>>> tai yra keli procentai, t.y. visiskai nepajuntama. >>>>>>>> Galia tiek gali visai naturaliai svyruot nuo papuolusios benzo >>>>>>>> rusies ar >>>>>>>> temperaturos arba padangu brendo (prie vienodu ismieru). >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> Kittehs u must haz prioriteez! >>>>>>>> U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? >>>>>>>> U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> >> > >