Tema: Re: m57 kw uzkelimas
Autorius: stroft
Data: 2009-09-27 00:19:17
priklauso nuo to ant kiek kreiva stockine programa. aisku egzpertai puls saukti, mol ten 100 enginieer'iu projektuoja, testuoja 3 metus, nurburgringe vazineja ziema vasara ir tada iraso idealia isbaigta programa :D bet realybej padaro +- traukos ekonomijos ekologijos santyki ir pisa shtampa i kelis milijonu varikliu, kai net varikliai nuriedeje nuo stendo jau skirtingi yra biski, nekalbant apie salygas kur tu vazinesi ar afrikoj +50C ar kanadoj -40, ar kalnuose 5km auksty, ar anglies kasyklose kilometro gyly. Ta pati programele TURI suktis :D
aisku pacipavus star wars susiliejusiu zvaigzdziu vaizdo tiketis gal nereiketu, bet dideles kubaturos atmosferikai rezervo biski turi, ypac senesnes kartos.
va paimk tarkim koki BMW V12 5.0 senaji, gerai patratijus ji ant stendo 40ag manau realu isgramdyti. aisku apie koki 1.8 gaiduka nekalbu, bet ir tai, pazistamas pasakojo dare audi 1.8 20v is USA atvezta, degimas sake baisus buvo padarytas gamykliskai.

"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message news:h9iaep$vjd$1@trimpas.omnitel.net...
> ka galima pricipuot bendzui nelendant i motora?
> su standartiniais velenukais etc? turbavui-jo kita kalba, nu bet atmoisferikui? lyugiai tiek dyzeliui tie benzui nera turbos ir bbs ;)
> 
> 
> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:h9i73l$q43$1@trimpas.omnitel.net...
>> del ekonomijos tai manau kad labiau psichologija, o kad dyzelis labai 
>> atsigauna nuo cipavimo tai faktas.Bet mano draugelis pries kokius 3 metus 
>> cipavo 323 e46-ta tai tipo chui, nieko nepajaute, nes atmosferika cipuot tai 
>> bybiene kazkokia.
>> -- 
>> BMW 330Ci M paket
>> "Igaliotinis" <trax@zgblu.tg> wrote in message 
>> news:h9i3r3$ktl$1@trimpas.omnitel.net...
>>> land roveriui, kuriam stovi bemwo 3d mataras ir tokia pati deze uzkele kw 
>>> ciptuning.lt , sake pasijaute, kad geriau lupa ta karve, ir sanaudos 
>>> sumazejo litru. kazi cia tiesa? a cia psicologija labiau ?
>>>
>>> -- 
>>>
>>> There's no place like 127.0.0.1
>>>
>>>
>>>
>>> 
>> 
>>