YZF wrote: > Nes daznai brytvininkai ismano apie masinas daugiau negu tu ir kai tu > bandai save apgauti kad neva "biski greiciau startuoji" tai kitu > neapgausi nes puikiai matosi kada tapke nuspausta iki dugno. > :emotikonashaij: O tapke spaudziama iki galo aisku tik tam, kad padraguot su kazkokia tais britva? :D Vaje, kaip as iki siol nesuptau to.. Is tikro, gi jei ne britvos, tai isvis niekas negamintu masinu galingesniu nei visokie dyzeliniai golfai 1.6, nes visos kitos masinos gi yra gaminamos ir perkamos isimtinai matavimuisi su britvomis (kam dar ju gali reiket?!?:)) O ir apsuku ribotuvai butu pas visas masinas padaryti ties 3krpm :)) Beje, cia tik tu toks egocentrikas, ar dauguma britvininku? :)) > Juokinga buti siknoje po tokio neva "drago" ir poto apsimesti "ai nu as > cia taip tik biski spustelejau ir atsilikau" nes jeigu rimtai draginciau > tai ohoho kaip mano kibiras isibegetu !! :)) Yra juodu ant balto gi surasyta 0-100 paprastai tiek masinom, tiek klynabirbiam. Ir bendru atveju skirtumas 2x ar daugiau kartu buna masinos NEnaudai. Tai apie kokius dragus tu cia kalbi? Zek, o tu pvz. kai sustoji prie gelezinkelio pervazos, tau nepradeda atrodyt, kad ir traukinys su tavim dragina? :D Arba salia ant saligatvio vaziuojantis dviratininkas, jei jis vaziuoja atsistojes? Gi jei atsistojes, paprastai tai reiskia kad isibeget bando greit? O jei bando greit isibeget - reiskia draguoja su tavim (nes kam dar jam begetis greitai, kai BRITVA salia?!) :D > Kas moka tas ir pro sona ir is priekio ir trali vali nuvaziuoja smarkiai greiciau > ir tau belieka tik pasilikti gale, su visu srautu Bet tai zek - jei britva "nuvaziuoja smarkiai greiciau", tai pagal tavo logika - ji jau draguoja, tiesa? Nu su kitom masinom prie sviesoforo stovinciom? Ten visokiais renault espace, fiat panda, ir panasiais aparatais? Nes nu labai nori pasimatuoti, ar kaip cia? :)) Gi kam dar reikia spausti per gaza, jei ne dragavimo / pasimatavimo tikslais? :))) -- Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)