manau, kad reiktu prie m3 subines namuka ant ratu prikabinti, va tada butu mazdaug teisinga kova. -- BMW 330Ci M paket "FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:h3he3i$115$1@trimpas.omnitel.net... >A tu jauti kaip sunku mersui didesny motora vezhti... chia reiktu dar >darashyti 3s merso naudai!... :) > > -- > FX > > > "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message > news:h3hc5v$u0q$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai as ir matau, kad cia parode kad mersas ten simtosiom laimejo, >> turedamas 1.55 karto didesni motora.:D >> -- >> BMW 330Ci M paket >> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >> news:h3hbum$tmc$1@trimpas.omnitel.net... >>>O gal tiesiog vokiechiai parode kaip ishtiesu yra, jie norejo tau >>>atmerkti akis! :D >>> >>> -- >>> FX >>> >>> >>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>> news:h3h9hc$qeh$1@trimpas.omnitel.net... >>>> jeigu rimtai, tai kiek skaiciau zuriku, nu tokiu kaip autocar, >>>> abtopanorama, ir t.t. tai visur pabreziama kad sitas c klases mersas >>>> tipo jau tikrai achunai gerai valdomas, nu iki bmwo jau visai mazai >>>> liko, todel beabejo laikas trasoje tiesiogiai priklauso, kiek >>>> procentaliai joje tiesiuju ir kiek posukiu, nes tiesiojoje mb bmwa >>>> stato i vieta, o posukiuose bmwas siek tiek greitesnis, vat ir visa >>>> matematika. >>>> -- >>>> BMW 330Ci M paket >>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>> news:h3h9al$q3k$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ne ne chia tiesiog ne pramogine-fantastine laida Top Gear :) >>>>> >>>>> -- >>>>> FX >>>>> >>>>> >>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>> news:h3h979$pu2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>o ble, galu gale atlupo, nes jau ble gaila man kazkaip mb buvo.:), >>>>>>varikli jau tuoj 8litru keturiu turbu kis i c klase, o bmwo atpist >>>>>>niekaip nesugebedavo.:)) >>>>>> -- >>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>> news:h3fkp8$bgk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> ...pirk mersa! http://www.youtube.com/watch?v=TdCpxC5Wn2w >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> FX >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >