Tema: Re: Apie dienos sviesas
Autorius: padugne
Data: 2009-06-11 14:20:02
On Thu, 11 Jun 2009 12:58:31 +0300, Fla wrote:

>> Turi (jei apskritai turi priekinius priesrukinius).
> 
> O buna egzemplioriu be priekiniu prieshrukiniu? Na gali but, tiesa gyvai
> man dar neteko tokiu matyt :)
> 
> Pas mane berods toks jungiklis (vakare jei nepamirsiu paziuresiu):
>     http://www.autoteileplus.de/verkaeufer/1435945/bilder/3060352_1.jpg
> 
> Su juo galimi 3 variantai:
>   1) viskas off
>   2) viskas (priekis+galas) on
>   3) kazkuri puse on (tik priekis berods priekis; ).

Tai logiska, dabar nepamenu, ar pas e46 isijungia vien galine priesrukine 
ar kartu ir priekines. Eit ziuret iki masinos tingiu :)

Pvz pagal vokiskas keliu eismo taisykles priekinius priesrukinius 
REKOMENDUOJAMA isijungt esant blogom salygom kada matomumas mazesnis nei 
atrodo 100metru, o galine priesrukines LEIDZIAMA isijungt tik tada kai 
matomumas del ruko mazesnis nei 50m. Beje, jei tik toks matomumas, tai 
neleidziama virsyti 50km/h. Zodziu gaunasi, kad teisetai isijungus galini 
priesrukini negalima vaziuot >50km/h :)
Bet tuo paciu jei jau isijungei galines priesrukines tai priekines jau 
busi senai isijunges.

Dar jei tiket wikipedija, tai pas belgus galine priesrukine privaloma 
prie matomumo iki 100m, prancuzai sako kad galima jungt belekada kai 
sninga ir rukas, o slovakai galines priesrukines visiskai uzbanine.
Kitaip tariant, slovakijos "tuvlita" turetu leist registruot toj vietoj 
neperdarytus amerikonus ;)

-- 
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs, 
but he did not eated dem.