On Thu, 11 Jun 2009 12:58:31 +0300, Fla wrote: >> Turi (jei apskritai turi priekinius priesrukinius). > > O buna egzemplioriu be priekiniu prieshrukiniu? Na gali but, tiesa gyvai > man dar neteko tokiu matyt :) > > Pas mane berods toks jungiklis (vakare jei nepamirsiu paziuresiu): > http://www.autoteileplus.de/verkaeufer/1435945/bilder/3060352_1.jpg > > Su juo galimi 3 variantai: > 1) viskas off > 2) viskas (priekis+galas) on > 3) kazkuri puse on (tik priekis berods priekis; ). Tai logiska, dabar nepamenu, ar pas e46 isijungia vien galine priesrukine ar kartu ir priekines. Eit ziuret iki masinos tingiu :) Pvz pagal vokiskas keliu eismo taisykles priekinius priesrukinius REKOMENDUOJAMA isijungt esant blogom salygom kada matomumas mazesnis nei atrodo 100metru, o galine priesrukines LEIDZIAMA isijungt tik tada kai matomumas del ruko mazesnis nei 50m. Beje, jei tik toks matomumas, tai neleidziama virsyti 50km/h. Zodziu gaunasi, kad teisetai isijungus galini priesrukini negalima vaziuot >50km/h :) Bet tuo paciu jei jau isijungei galines priesrukines tai priekines jau busi senai isijunges. Dar jei tiket wikipedija, tai pas belgus galine priesrukine privaloma prie matomumo iki 100m, prancuzai sako kad galima jungt belekada kai sninga ir rukas, o slovakai galines priesrukines visiskai uzbanine. Kitaip tariant, slovakijos "tuvlita" turetu leist registruot toj vietoj neperdarytus amerikonus ;) -- In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs, but he did not eated dem.