Tema: Re: Krasta Kaunas didelis - ir mazas +
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-05-06 16:44:54
patogus foteliukai sofkutes, kava, arbata, mineralinis, brendis, etc.,
wlan, dvd koncertai, filmai, telikas, zurnalai laikrashtukai, grazios
administratores sokinejancios aplinkui, vadybininkas kuris pardave tau
mashina ateinantis tiesiog pasisneketi kaip sekasi (jam beje tiesiai ir
skambini, o ne servisui kai tariesi del priemimo), vienkartiniai
frotiniai rankshluostukai tulike, o ne popieriniai

ai pala, cia ne apie bmw servisa...