Tema: Re: Krasta Kaunas didelis - ir mazas +
Autorius: tallman
Data: 2009-05-06 14:16:56
Tai cia dar nieko.
Vilniaus krastoj man buvo "geresnė situacija":

Užsidegė variklio lemputė. tipo "check engine".
Automobilis garantinis. Susikambinau, atvariau vakare, palikau. Gerai kad
sugalvojau paimti pakaitinį.

Sekančią dieną skambinau gal 3 kartus klausti kaip sekasi, tai kiekvieną
kartą buvo atsakyma "nežinau, meistro nėra, kai ateis, perskambinsim...".
Aišku neperskambimo.

Dar kitą dieną vėl skambinu. Vėl tas pats. Galu gale vakare po kažkelinto
skambučio metu pavyko išsiaiškinti kad automobilio niekas net nežiūrėjo,
nes "vienas meistra priėme, turėjo perduoti kitam, tas nepaėmė ar tai jam
neperdavė, dabar tas dirbs tik rytinėje pamainoje ir t.t....".
Bet pažadėjo tikrai pažiūrėt ir perskambinti. Aišku neperskambimo.

Trečią dieną paskambinus nudžiugino kad jau pažiūrėjo ir galiu atvaryt
pasiimti, nieko ten nėra blogo, klaidą ištrynė patikrino kelis laidus jeigu
pasikartos, keis ten kažkokį laidą.

Atvažiavus pasiimti labai atsiprašinėjo už nesklandumus.
Tik kažkodėl man pasirodė kad tos moteriškės ten dirbdamos jau įprato
atsiprašinėti kas antro kliento....