cia pasakose, o realybeje kitaip buna :) "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gtmnt0$up2$1@trimpas.omnitel.net... > nu laiko standartine e46 3.0d sankaba ~500nm > "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message > news:gtmle6$q05$1@trimpas.omnitel.net... >> tai as juk nesakiau, kad nelaiko. >> del sankabos, tai cia bbnz..sakei, kad ir standartine e46 3.0d laiko, o >> pasirodo buna kitaip... >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gtmjt9$n25$1@trimpas.omnitel.net... >>> Paskaitinekite uzsienio forumus. Ten standartine netgi ir sankaba laiko >>> 450+aj be problemu, o ka kalbeti apie deze. Yra keli bicai kur su >>> standartinem dezemis 0-400m pastoviai dalyvauja su spec. padangom ir >>> t.t. Beje geriausi laikai apie 11-12s. >>> >>> >>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>> news:gtm58n$n46$1@trimpas.omnitel.net... >>>> dzin ta deze, etc.Viskas cia dzin. KAd ir 450+ ag butu. Juk jau seniai >>>> rasiau, kaip ta ilginimo procedura vyksta. Patiunini, pasimatyoji. >>>> Zinai ilgi. O toliau vaizneji kaip vazinejes. Koks skirtumas, ar 320ag, >>>> ar 420ag, jei kruizina ant 180 tarkim? Ar ten viena karta ta gaza >>>> sujudina? >>>> Dar speju, cia lasivas difas, tai ka ir bekalbet... >>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>> news:gtm4mk$liu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Jeigu ten istikruju bus 400+ Ag (aisku cia gali buti svaigalu >>>>> karalyste) tai manau nelabai :) Greit turetu suzinoti. >>>>> >>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>> news:gtm4j8$l9u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> mechanine deze cia, manau laikys. >>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>> news:gtm4ho$l6a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Greiciu deze jau keite? >>>>>>> >>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gtgt3i$t4m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=NidoVAhn0rc >>>>>>>> >>>>>>>> Pas bmw dabar 400+aj ir 530+nm >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >