Tema: Re: e39 priekinio stiklo keitimas
Autorius: Salas
Data: 2009-04-22 16:03:53
Oi, as netycia pavadinima sumaisiau, keiciau evelke ;)
Nusipirkau padeveta, bet padariau klaida :) Pirkau normaliai neapziurejes, o
dabar jau suku galva kad vel reikes keisti, nes yra daug labai smulkiu
duobuciu, ir kai vaziuoji pries saule labai slyksciai jos matomuma gadina.
Senas stiklas buvo be jokiu ibrezimu ir duobuciu, bet isskiles.
Nauja neoriginala kaskada buvau kitam auto pirkes. Po poros metu ( kelis men
vazinejau su senais valytuvais ), jis atrode irgi daug prasciau uz 12m
senumo originala.