Tema: Re: e39 priekinio stiklo keitimas
Autorius: Fla
Data: 2009-04-22 15:32:36
Jei neklystu, kazkas o.autos ar o.a.b kadaise rashe apie tai, kad vienoje
ish tu zhinomesniu stiklu keitimo kontoru deda vieno gamintojo stiklus,
o kitoje - kito. Nu ir vienas ju shudas, nes greichiau braizhosi, ar pan.

Tiesa nei kontoru, nei stiklu pavadinimu kurie geresni kurie blogesni nepamenu :)

Beje Salas rashe apie Eolta, o jus apie Evelka :) Gal ir stiklo gamintojas skirtingas? :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)