Tema: Re: apsukos
Autorius: Markovich
Data: 2009-04-13 17:04:13
manau kad pagrindiniai mechaniniai principai islieka tie patys

"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
news:grvek0$r8r$1@trimpas.omnitel.net...
> VAZ 8 valve
>
>
>
>
>
> "Markovich" <mariuks@centras.lt> wrote in message 
> news:grvd95$q1k$1@trimpas.omnitel.net...
>> paskutiniam , ar prieskutiniam za ruliome buvo bandymas atliktas su VAZ 
>> 8valve varikliu tuo klausimu, anot isvadu tokiam varikliui sveikiausia 
>> kai apsukos 2-3 tukstanciai, del  variklio konstrukcijos ir naudojamo 
>> tepalo taip gaunasi. didziausias dilimas buvo tada kai apsukos nedideles, 
>> bet didele variklio apkrova (tarkim traukiant priekaba) arba pjaunant 
>> varikli didelem apsukom. isvadoje b uvo pazymeta, kad kuo naujesnis 
>> variklis ir kuo naudojama kokybiskesne alyva, tuo apsuku ribos didesnes 
>> su mazesniu dilimu.
>>
>>
>>
>> "chikirap" <tomas@tomas.lt> wrote in message 
>> news:grutdl$d9v$1@trimpas.omnitel.net...
>>> anksciau buvau isikales sau i galva kad masinai sveikiausias apsuku 
>>> diapazonas 2000-3000,  jame ir laikydavau.
>>> dabartinej ziuriu kad automatas vaziuojant su srautu vilniuje (arba 2x 
>>> lenkiant utenoje :)) ) apsukas laiko IKI 2000.
>>> tai ar cia elektronika nenori masinos sveikos laikyti, ar vistik 2-3k 
>>> nera tas sveikasis diapazonas, ar didejant kubaturai apsukos mazeja?
>>>
>>> nes dar kaip dabar pamenu kaip visi egzpertai snekedavo kad moteriska 
>>> lytis sugadina variklius nes apsukas labai zemas laiko.
>>>
>>> -- 
>>> E90, ex E46, ex E36, ex E30
>>>
>>
>>
>
>