Tema: Re: apsukos
Autorius: Markovich
Data: 2009-04-13 16:04:37
paskutiniam , ar prieskutiniam za ruliome buvo bandymas atliktas su VAZ
8valve varikliu tuo klausimu, anot isvadu tokiam varikliui sveikiausia kai
apsukos 2-3 tukstanciai, del  variklio konstrukcijos ir naudojamo tepalo
taip gaunasi. didziausias dilimas buvo tada kai apsukos nedideles, bet
didele variklio apkrova (tarkim traukiant priekaba) arba pjaunant varikli
didelem apsukom. isvadoje b uvo pazymeta, kad kuo naujesnis variklis ir kuo
naudojama kokybiskesne alyva, tuo apsuku ribos didesnes su mazesniu dilimu.