Tema: Re: va cia tai kaina suprantu
Autorius: Alexander
Data: 2009-01-23 18:28:54
Siaip galim pasigilint i ta tema :)
Man minimaliai sumazino atlyginima, bet siuo metu man kaip ir px ta krize,
tad kol kas galiu be jokiu baimiu apie ja sneketi.
Matai, kiek privatus zmogus ar imone gali tureti grynu ar elektroniniu litu
bankuose? Siais laikais nedaug. Jei atsiranda atliekami pinigai - jie kur
nors investuojami.
Jei, sakykime, atleido is darbo per krize, visiskai px, kad turi 3 butus
Vilniaus centre, Porsha ir pan. Vis tiek, ju gi neparduosi dabar, nes niekas
uz rinkos kaina nepirks, nebent labai pigiai, tad ju parduot ir gaut grynu
neapsimoka. Tai ir gaunasi, kad grynu zmones turi mazai, t.y. neturi litu,
uz kuriuos galetu butiniausiu prekiu nusipirkt ir naturaliai zmotina
likusias santaupas.