Tema: Re: va cia tai kaina suprantu
Autorius: Nerijus330Ci
Data: 2009-01-23 17:40:07
nu aisku kad siknos yra ir konkrecios, bet dalis tos psichologines davkes
irgi jauciasi. Mano kruva pazystamu prilaiko saibu, planuoja namus statytis,
bet sako, ai chui reikia palaukti, neaisku kas cia bus ir t.t.
Kitaip kalbant noriu pasakyti, kad aisku kai kam dabar labai sunku, bet yra
daug ir psichologiniu momentu.
--
BMW 330Ci M paket