Kaip tik vakar kazkoki apdejau sestu begiu nuo 50. Cia gal sita muse cece
buvo?
"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message
news:h6tpv8$cb8$1@trimpas.omnitel.net...
> Net ir juzefas su Dziundzja desimta
>
>
>
> Jaegermeister
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> "Galvos Daktaras" <info@istrink-gydykis.lt> wrote in message
> news:h6tppn$c3k$1@trimpas.omnitel.net...
>> net ir A8 "cepelina" 3,3 TDIIIIIIIIIII?
>>
>>
>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message
>> news:h6tphm$bnq$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Visus dyzelius isskyrus VAG'o R6 dyzeli. To dar niekas neatpisa
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Jaegermeister
>>>
>>>
>>>
>>> "Galvos Daktaras" <info@istrink-gydykis.lt> wrote in message
>>> news:h6tpcc$bg5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> net ir tuos su 25 randonom I ?????
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message
>>>> news:h6tote$ari$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Cia masina skirta gatvese "bausti" 2.6 bulkas, 325 bmwus, golfus tdi
>>>>> su visom raudonom ir kitas sportines masinas. Skaityk redline.lt
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Jaegermeister
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message
>>>>> news:h6tk94$458$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> ne, nu tai as ce matau gatvine "automasina" :) o ne koki busima
>>>>>> "bojevyka"
>>>>>> tai tie 100>200 nelabai aktualu, o fwd dar labiau gaidys :)
>>>>>>
>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
>>>>>> news:h6tjup$3oh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>o ar standartinis WRX'as daro ji 100-200 ?
>>>>>>>
>>>>>>> Imho tu pamirsai kad cia fwd :)
>>>>>>>
>>>>>>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message
>>>>>>> news:h6tj8b$2o9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> standartinis WRXas "daro" ji ant 0-100 turedamas -75AG ir -120Nm?
>>>>>>>> o ce dar "ribotos serijinės gamybos modelis" ?
>>>>>>>> ar todel kad pinigu reikia duot tiek pat kiek uz STi arba EVO?
>>>>>>>> IMHO - kazkas jiems nesigavo...
>>>>>>>>
>>>>>>>> "ultra wires" <labutisa@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:h6tckq$n9a$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>Į Lietuvą atvyko galingasis "Ford Focus RS"
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Pranešimas spaudai
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2009 m. rugpjūčio 24 d.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> a.. Galingiausias "Ford of Europe" serijinės gamybos modelis
>>>>>>>>> "Ford Focus
>>>>>>>>> RS" atvyko į Lietuvą
>>>>>>>>> b.. Vienintelį Baltijos šalyse 305 AG galios legendinį modelį bus
>>>>>>>>> galima
>>>>>>>>> išbandyti Vilniuje
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Į Lietuvą atvyko galingiausias "Ford of Europe" serijinės gamybos
>>>>>>>>> modelis
>>>>>>>>> "Ford Focus RS". Tai ribotos serijinės gamybos modelis - šio
>>>>>>>>> modelio
>>>>>>>>> planuota gamyba tik 4000 vienetų.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Baltos "Frozen White" spalvos "Focus RS" atvykęs į "Vilniaus
>>>>>>>>> Vista" saloną
>>>>>>>>> yra vienintelis toks Baltijos šalyse automobilis. "Focus" yra
>>>>>>>>> vienas
>>>>>>>>> pagrindinių "Ford" modelių Europoje, kurių per 7 šių metų mėnesius
>>>>>>>>> parduota
>>>>>>>>> 189 900 vnt. Tikimasi, kad išskirtinis "Focus RS" modelis padidins
>>>>>>>>> susidomėjimą "Focus" modeliais Europoje ir mūsų šalyje, be to
>>>>>>>>> Lietuvoje šiuo
>>>>>>>>> metu yra pristatoma ir speciali "Focus Limited" versija.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Legendinis "Ford Focus RS" į rinką grįžo po šešerių metų
>>>>>>>>> pertraukos.
>>>>>>>>> Moderniai interpretuojantis "RS" filosofiją, naujasis "Ford Focus
>>>>>>>>> RS"
>>>>>>>>> įkūnija įspūdingą ir įkvepiantį, tačiau prieinamą ir praktišką
>>>>>>>>> sportinį
>>>>>>>>> automobilį.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Ford Focus RS" širdis - "Duratec RS" 2.5 l variklis su turbina,
>>>>>>>>> sukuriantis
>>>>>>>>> išskirtines charakteristikas: 305 AG galią prie 6500 sūkių ir
>>>>>>>>> maksimalų 440
>>>>>>>>> Nm sukimo momentą tarp 2300 ir 4500 sūkių.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Dinamikos gerinimas apima 40 mm platesnę tarpvėžę, jautresnį
>>>>>>>>> vairą,
>>>>>>>>> didesnius stabdžius, pagal užsakymą pagamintas "Continental"
>>>>>>>>> 235/35 R19
>>>>>>>>> padangas ir patobulintą aerodinamiką, tačiau esminė naujovė -
>>>>>>>>> inovatyvi
>>>>>>>>> pakabos technologija, pavadinta "RevoKnuckle" ("RevoLankstas").
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Kontroliuoti galią kelyje padeda "Quaife" sraigtinis riboto
>>>>>>>>> slydimo
>>>>>>>>> diferencialas, patobulintas "Ford Team RS" komandos ir pritaikytas
>>>>>>>>> 6 pavarų
>>>>>>>>> "Focus RS" dėžei.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Naujasis "Ford Focus RS" iki 100 km/h įsibėgėja per 5,9 sekundės
>>>>>>>>> ir pasiekia
>>>>>>>>> maksimalų 263 km/h greitį. Tai greičiausias "Ford of Europe"
>>>>>>>>> sukurtas
>>>>>>>>> automobilis, "Lommel" bandymų trasoje Belgijoje aplenkiantis net
>>>>>>>>> "Ford GT".
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Lietuvoje "Ford Focus RS" kainuoja 109 000 Lt. Atvirų durų diena,
>>>>>>>>> skirta
>>>>>>>>> visiems norintiems susipažinti su "Focus RS" yra rugpjūčio 27 d.,
>>>>>>>>> ketvirtadienis "Vilniaus Vista" salone Laisvės pr. 137, Vilniuje,
>>>>>>>>> tel. ( 85
>>>>>>>>> 216 82 26).
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Pagrindiniai "Ford Focus RS" duomenys:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Variklio tipas
>>>>>>>>> 2.5L 20 V DOHC RS
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Maksimali galia AG (kW) prie variklio apsisukimų (rpm)
>>>>>>>>> 305 AG (224 kW) 6500
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Maksimalus sukimo momentas (Nm) prie variklio apsisukimų
>>>>>>>>> (rpm)
>>>>>>>>> 440 Nm 2300 - 4500
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Pavarų dėžės tipas
>>>>>>>>> Mechaninė 6 pavarų,
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Standartiniai ratlankiai
>>>>>>>>> Lengvojo lydinio 19x8,5
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Padangos
>>>>>>>>> "Continental" 235/35 R19
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Ratų bazė (mm)
>>>>>>>>> 2640
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Tuščio automobilio svoris (kg)
>>>>>>>>> 1468
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Maksimalus greitis (km/h)
>>>>>>>>> 263
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Įsibėgėjimas iki 100 km/h, s
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Įsibėgėjimas nuo 50 iki 100 km/h, s
>>>>>>>>> 5.9
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 5.3
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Vidutinės kuro sąnaudos(ECE l/100 km)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> CO2 emisija (g/km)
>>>>>>>>> 9.4
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 225
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> --
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>