Net ir juzefas su Dziundzja desimta
Jaegermeister
"Galvos Daktaras" <info@istrink-gydykis.lt> wrote in message
news:h6tppn$c3k$1@trimpas.omnitel.net...
> net ir A8 "cepelina" 3,3 TDIIIIIIIIIII?
>
>
> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message
> news:h6tphm$bnq$1@trimpas.omnitel.net...
>> Visus dyzelius isskyrus VAG'o R6 dyzeli. To dar niekas neatpisa
>>
>>
>>
>>
>> Jaegermeister
>>
>>
>>
>> "Galvos Daktaras" <info@istrink-gydykis.lt> wrote in message
>> news:h6tpcc$bg5$1@trimpas.omnitel.net...
>>> net ir tuos su 25 randonom I ?????
>>>
>>>
>>>
>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message
>>> news:h6tote$ari$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Cia masina skirta gatvese "bausti" 2.6 bulkas, 325 bmwus, golfus tdi su
>>>> visom raudonom ir kitas sportines masinas. Skaityk redline.lt
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Jaegermeister
>>>>
>>>>
>>>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message
>>>> news:h6tk94$458$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> ne, nu tai as ce matau gatvine "automasina" :) o ne koki busima
>>>>> "bojevyka"
>>>>> tai tie 100>200 nelabai aktualu, o fwd dar labiau gaidys :)
>>>>>
>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
>>>>> news:h6tjup$3oh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>o ar standartinis WRX'as daro ji 100-200 ?
>>>>>>
>>>>>> Imho tu pamirsai kad cia fwd :)
>>>>>>
>>>>>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message
>>>>>> news:h6tj8b$2o9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> standartinis WRXas "daro" ji ant 0-100 turedamas -75AG ir -120Nm?
>>>>>>> o ce dar "ribotos serijinės gamybos modelis" ?
>>>>>>> ar todel kad pinigu reikia duot tiek pat kiek uz STi arba EVO?
>>>>>>> IMHO - kazkas jiems nesigavo...
>>>>>>>
>>>>>>> "ultra wires" <labutisa@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:h6tckq$n9a$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>Į Lietuvą atvyko galingasis "Ford Focus RS"
>>>>>>>>
>>>>>>>> Pranešimas spaudai
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2009 m. rugpjūčio 24 d.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> a.. Galingiausias "Ford of Europe" serijinės gamybos modelis "Ford
>>>>>>>> Focus
>>>>>>>> RS" atvyko į Lietuvą
>>>>>>>> b.. Vienintelį Baltijos šalyse 305 AG galios legendinį modelį bus
>>>>>>>> galima
>>>>>>>> išbandyti Vilniuje
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Į Lietuvą atvyko galingiausias "Ford of Europe" serijinės gamybos
>>>>>>>> modelis
>>>>>>>> "Ford Focus RS". Tai ribotos serijinės gamybos modelis - šio
>>>>>>>> modelio
>>>>>>>> planuota gamyba tik 4000 vienetų.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Baltos "Frozen White" spalvos "Focus RS" atvykęs į "Vilniaus Vista"
>>>>>>>> saloną
>>>>>>>> yra vienintelis toks Baltijos šalyse automobilis. "Focus" yra
>>>>>>>> vienas
>>>>>>>> pagrindinių "Ford" modelių Europoje, kurių per 7 šių metų mėnesius
>>>>>>>> parduota
>>>>>>>> 189 900 vnt. Tikimasi, kad išskirtinis "Focus RS" modelis padidins
>>>>>>>> susidomėjimą "Focus" modeliais Europoje ir mūsų šalyje, be to
>>>>>>>> Lietuvoje šiuo
>>>>>>>> metu yra pristatoma ir speciali "Focus Limited" versija.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Legendinis "Ford Focus RS" į rinką grįžo po šešerių metų
>>>>>>>> pertraukos.
>>>>>>>> Moderniai interpretuojantis "RS" filosofiją, naujasis "Ford Focus
>>>>>>>> RS"
>>>>>>>> įkūnija įspūdingą ir įkvepiantį, tačiau prieinamą ir praktišką
>>>>>>>> sportinį
>>>>>>>> automobilį.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Ford Focus RS" širdis - "Duratec RS" 2.5 l variklis su turbina,
>>>>>>>> sukuriantis
>>>>>>>> išskirtines charakteristikas: 305 AG galią prie 6500 sūkių ir
>>>>>>>> maksimalų 440
>>>>>>>> Nm sukimo momentą tarp 2300 ir 4500 sūkių.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Dinamikos gerinimas apima 40 mm platesnę tarpvėžę, jautresnį vairą,
>>>>>>>> didesnius stabdžius, pagal užsakymą pagamintas "Continental" 235/35
>>>>>>>> R19
>>>>>>>> padangas ir patobulintą aerodinamiką, tačiau esminė naujovė -
>>>>>>>> inovatyvi
>>>>>>>> pakabos technologija, pavadinta "RevoKnuckle" ("RevoLankstas").
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Kontroliuoti galią kelyje padeda "Quaife" sraigtinis riboto slydimo
>>>>>>>> diferencialas, patobulintas "Ford Team RS" komandos ir pritaikytas
>>>>>>>> 6 pavarų
>>>>>>>> "Focus RS" dėžei.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Naujasis "Ford Focus RS" iki 100 km/h įsibėgėja per 5,9 sekundės ir
>>>>>>>> pasiekia
>>>>>>>> maksimalų 263 km/h greitį. Tai greičiausias "Ford of Europe"
>>>>>>>> sukurtas
>>>>>>>> automobilis, "Lommel" bandymų trasoje Belgijoje aplenkiantis net
>>>>>>>> "Ford GT".
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Lietuvoje "Ford Focus RS" kainuoja 109 000 Lt. Atvirų durų diena,
>>>>>>>> skirta
>>>>>>>> visiems norintiems susipažinti su "Focus RS" yra rugpjūčio 27 d.,
>>>>>>>> ketvirtadienis "Vilniaus Vista" salone Laisvės pr. 137, Vilniuje,
>>>>>>>> tel. ( 85
>>>>>>>> 216 82 26).
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Pagrindiniai "Ford Focus RS" duomenys:
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Variklio tipas
>>>>>>>> 2.5L 20 V DOHC RS
>>>>>>>>
>>>>>>>> Maksimali galia AG (kW) prie variklio apsisukimų (rpm)
>>>>>>>> 305 AG (224 kW) 6500
>>>>>>>>
>>>>>>>> Maksimalus sukimo momentas (Nm) prie variklio apsisukimų (rpm)
>>>>>>>> 440 Nm 2300 - 4500
>>>>>>>>
>>>>>>>> Pavarų dėžės tipas
>>>>>>>> Mechaninė 6 pavarų,
>>>>>>>>
>>>>>>>> Standartiniai ratlankiai
>>>>>>>> Lengvojo lydinio 19x8,5
>>>>>>>>
>>>>>>>> Padangos
>>>>>>>> "Continental" 235/35 R19
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ratų bazė (mm)
>>>>>>>> 2640
>>>>>>>>
>>>>>>>> Tuščio automobilio svoris (kg)
>>>>>>>> 1468
>>>>>>>>
>>>>>>>> Maksimalus greitis (km/h)
>>>>>>>> 263
>>>>>>>>
>>>>>>>> Įsibėgėjimas iki 100 km/h, s
>>>>>>>>
>>>>>>>> Įsibėgėjimas nuo 50 iki 100 km/h, s
>>>>>>>> 5.9
>>>>>>>>
>>>>>>>> 5.3
>>>>>>>>
>>>>>>>> Vidutinės kuro sąnaudos(ECE l/100 km)
>>>>>>>>
>>>>>>>> CO2 emisija (g/km)
>>>>>>>> 9.4
>>>>>>>>
>>>>>>>> 225
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> --
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>