Tema: Re: Avarija be draudimo
Autorius: rokis
Data: 2014-03-01 09:28:08
Tai juk ~1.7k tai cia bta samata? Bet realiai, kaip man karta bta aiskino,
mazdaug 200lt uz detale(na priklausomai ir ten +/-). Inkilas jau 7 metu, tai
nelabai ir kilt turetu ta detales kaina. Realiai sulamatota 1 detale, o
kitos 2 minimaliai. Na max 800lt ...ir vyskas!  O skirtuma, tai sakyciau,
turetum apmoketi "uz laiko masinos" nuoma! ;)