Tema: Re: Avarija be draudimo
Autorius: FwsA
Data: 2014-02-28 13:55:27
BTA draudimo ekspertu zalos dydis paskaiciuotas 1767Lt. (Cia ne mano
prasymu, o bendra tvarka paskaiciavo kai kreipesi nukentejelis). Su suma
Fox'as nesutiko. Draudimas pasake, OK, remontuokites, pateikite
samata-saskaita, apmokesime. Fox'as: "ne, atvesiu savo nepriklausomo
eksperto kalkuliacija kitai sumai".
Greiciausiai jis ir ruosiasi atvezt kalkuliacija sumai 3500Lt. Pamates
samata, tada spresiu. Jei as su kazkuo nesutikciau, kokiu budu as galesiu
uzgincyti sita suma? Ar nepriklausomo eksperto isvados negincyjamos? Cia
panasu, kad kvepia priklausomo eksperto isvadomis. Gal as galiu jau dabar
uzbegt ivykiams uz akiu?

Gedas