Tema: Re: Klausimas pakabu specialistams
Autorius: e-axis
Data: 2013-12-31 20:45:40
o tai kad mechaniskai nuo veleno sukasi tai ECU negali degimo reguliuoti? 
Pirmieji Motronic, Digifant irgi sukasi mechaniskai bet ECU reguliuoja 
degima. Skriejiko kontaktas labai platus ir kompas sprendzia kurioj 
skriejiko vietoj esant salia pyplaidzio kontakto skierka skelti.
"Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
news:l9upi3$482$1@trimpas.omnitel.net...
> papasakok tu man geriau kaip ten degimo kampa kompas reguliuoja jei 
> begunokas mechanishkai nuo veleno sukas. pas NG detonacijos davikliai? 
> oops papasakok kur jie, ju neturejo net bmw M50 (be vanoso) su atskira 
> babina ant cilindro ir motronicu 3.1 jeigu ka o ne kazhkokiu sushiktu 
> pusiau mechaniniu jetroniku. KE jetronicas nuo grynai mechaninio K 
> jetronico skirias tuom kad y kraba papildoma riebumo valdymo fishke 
> jungias ir kadangi turi leNbda zonda tai kuro kiekis reguliuojas ne vien 
> nuo mechanines lekshtutes, o tas pseudo kalkuliatorius dar gali vos 
> pariebint arba paliesint.
>
> "padugne"  wrote in message news:l9shal$qm9$2@trimpas.omnitel.net...
>
> On Mon, 30 Dec 2013 20:46:39 +0200, Arnas wrote:
>
>> tai kad ardzhiau pats, nebent ten kelios modifikacijos buvo. 1990 metai
>> KE jetronicas, per kur ten degimas keichias? koky pastatai toks buna.
>> Pas normalu ypurshkima ten 16x16 lentele part loadui ir dar atskira WOT,
>> o cia matai viena reikshme ir zjb :))
>
> Pah, ce pavareIJ kaip kox dede vasilijus is trecio bokso.
>
> Degimo kaNpa pas sita ir kitus panasius variNkelius jau reguliavo kompas
> su MAP'ais pagal keleta davikliu (temperatura, detonavimas etc) ir
> isiurbimo kolektoriaus slegi. Pvz pas mano '87 silke jis gyveno prie
> vairuotojo koju kaireje puseje po apmusalais, mazdaug po kapoto atidarymo
> rankenele.
>
> Pats paskirtstytojas pastatomas i pradine padeti, o koNpas tada jau
> reguliuoja kaip jam reikia.
>
> -- 
> kthxbai.