Tema: Re: Klausimas pakabu specialistams
Autorius: Arnas
Data: 2013-12-31 17:57:55
papasakok tu man geriau kaip ten degimo kampa kompas reguliuoja jei 
begunokas mechanishkai nuo veleno sukas. pas NG detonacijos davikliai? oops 
papasakok kur jie, ju neturejo net bmw M50 (be vanoso) su atskira babina ant 
cilindro ir motronicu 3.1 jeigu ka o ne kazhkokiu sushiktu pusiau mechaniniu 
jetroniku. KE jetronicas nuo grynai mechaninio K jetronico skirias tuom kad 
y kraba papildoma riebumo valdymo fishke jungias ir kadangi turi leNbda 
zonda tai kuro kiekis reguliuojas ne vien nuo mechanines lekshtutes, o tas 
pseudo kalkuliatorius dar gali vos pariebint arba paliesint.

"padugne"  wrote in message news:l9shal$qm9$2@trimpas.omnitel.net...

On Mon, 30 Dec 2013 20:46:39 +0200, Arnas wrote:

> tai kad ardzhiau pats, nebent ten kelios modifikacijos buvo. 1990 metai
> KE jetronicas, per kur ten degimas keichias? koky pastatai toks buna.
> Pas normalu ypurshkima ten 16x16 lentele part loadui ir dar atskira WOT,
> o cia matai viena reikshme ir zjb :))

Pah, ce pavareIJ kaip kox dede vasilijus is trecio bokso.

Degimo kaNpa pas sita ir kitus panasius variNkelius jau reguliavo kompas
su MAP'ais pagal keleta davikliu (temperatura, detonavimas etc) ir
isiurbimo kolektoriaus slegi. Pvz pas mano '87 silke jis gyveno prie
vairuotojo koju kaireje puseje po apmusalais, mazdaug po kapoto atidarymo
rankenele.

Pats paskirtstytojas pastatomas i pradine padeti, o koNpas tada jau
reguliuoja kaip jam reikia.

-- 
kthxbai.