Tema: Re: Kedai
Autorius: Snoopy
Data: 2013-09-13 13:38:28
Miega jie kazko, virsuliskese irgi dar nieko nepakeite, nors ten uztenka viena
zenkla perkabint, net piesti nieko nereikia.

http://www.lrytas.lt/verslas/auto/kaip-elgtis-kad-rugseji-nepatektum-i-spusti.htm?p=2
Prieš pat rugsėjį pakeistas eismo organizavimas dar dviejose sankryžose - bus
leidžiama sukti į kairę iš dviejų eismo juostų Laisvės pr.–Viršuliškių g. ir
Ukmergės g.–Gabijos g. sankryžose, kur iki šiol buvo leidžiama sukti tik iš
vienos juostos.