Tema: Re: laksto blet su tais galingais varikliais
Autorius: KEdas
Data: 2013-05-10 22:33:31
2013.05.10 19:11, Caponi rašė:
>> Jei niekas nesiskundžia, tai ir problemos nėra.
>
> Tai kad pats tu problemu dx matai, su tavo izvalgom Lietuvos policija 
> tvarkytis nespeja, kiek zinau, fotografuoji ne tik pagal iskvietimus
>

Tiesą pasakius, pagal iškvietimus nefotografuoju. Fotografuoju tik jei 
man asmeniškai trukdo arba nepatinka. Pvz nefotografuoju stovinčių kampu 
D kategorijos gatvėse, nes MAN netrukdo.
>
>> O ant žolės stato ne dėl vietos trūkumo, o iš tingumo paeiti ir 
>> dėjimo ant aplinkinių ir įstatymų. Laiko sprendimo važiuoti ten, kur 
>> negalima, priėmimui visada būna pakankama, niekas neskubina.
>
> Tai ir tarp juostu nardoma ir greitis virsijamas del dejimo ant 
> aplinkiniu (tegu loxai taisykliu laikosi) ir nenoro 
> (tingumo/susireiksminimo) su visais eismo dalyviais kamsty stovet, jei 
> istatymais isimtys, kaip kad yra Lietuvoj, nenumatomos
>

Verta žiūrėti ar tai blogina aplinką, ar ne. Man asmeniškai 
motociklistai nepatinka labai, nes motociklą jie dažniausiai naudoja ne 
kaip transporto priemonę, o kaip mergų kabinimo įrankį.
Jie aplinką blogina.

> , bet kol tai nera padaryta, butu grazu jei karts nuo karto policija 
> paorganizuotu i tai orientuotus "reidus".
>

Tik po to, kai susitvarkys su didesnę grėsmę ir kamščius keliančiais 
pažeidimais – įvažiavimą į sankryžą per raudoną (stop linijos kirtimai), 
sustojimai perėjose, draudžiančių sukti ženklų nepaisymas, greičio 
viršijimai ir t.t.
Kad apvažiavimas neįteisintas – gal net ir geriau, nes visiškai aišku 
kas privalo atsakyti už nulankstytus veidrodėlius ar apibraižytus šonus.

> Ne dvigubi. Aukščiau aprašiau kodėl.
>
> Dvigubi. As irgi parasiau kodel. 

Na, dvigubi tai dvigubi. Kaltas.

> esi elementarus isverstaskuris svolacius, turintis koki tai pykti ant 
> keturraciu transporto priemoniu vadeliotoju - kai pastarieji pazeidzia 
> istatymus (ar net nepazeidzia, o siaip per dideliu srautu vazineja 
> gatve salia taves ir nusipelno asmenine iniciatyva organizuojamo 
> tranzito patrauklumo mazinimo), 

Neturiu aš jokio pykčio ant keturračių. Pats vairuoju, žmona ir visi 
pažįstami vairuoja. Nepatinka tik kai įrankiai naudojami ne pagal paskirtį.
Pasiskaityk kokį kartą kas yra „mobility management“, tai gal suprasi 
kodėl verta mažinti tranzitinį patrauklumą, uždrausti kairius posūkius, 
kvartalais skirstyti eismą, ir pan. Hint: ES „baltoji knyga“

> Tpfu, blet

Į sveikatą. ;)