Tema: Re: laksto blet su tais galingais varikliais
Autorius: CatBlack
Data: 2013-05-10 18:14:06
Tai cia visada taip. Geri darbai yra daromi tyliai. Eigu esi principingai, tai iki galo, bet pirmiausia turi butu principingas sau.

I tema - pritariu Caponi, teisingi komentarai. Man mocai irgi netrukdo, kol neskrieja ant vienkes per sankryza.

"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:kmiqvm$951$1@trimpas.omnitel.net...

"KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message news:kmick9$ptm$1@trimpas.omnitel.net...
>O kaip susijęs laviravimas tarp juostų kamščiuose ir motociklistų nuskynimas pagal SMIDSY schemą?
>Tipo „jie pažeidinėja KET, todėl mes galime VISUS motociklistus žudyti“?

Zudyt nesiulo turbut niekas (nebent kas tyliai linki, kad kamikadzes (tame tarpe ir su keturratem
transporto priemonem) greiciau pasiektu savo tikslus, pakeliui niekuo detu aplinkiniu
nenusinesdami).

> Pasižiūrėk filmuką kaip gali visi eismo dalyviai dailiai sutarti, nors visi jie pažeidinėja kokias
> nors taisykles.

O cia jau idomiau. Kai zmones kiemuose del vietos trukumo ant pievos stato, tai irgi absoliucia
dauguma atveju niekas niekam nesiskundzia (isimciu, zinoma, buna), taigi galima teigt, kad
aplinkiniai gyventojai "dailiai sutaria". Bet tada atsiranda tam tikri principingi veikejai, kurie
puola daryt tvarka (kam as asmeniskai pritariu, nors visgi miesto valdzia kazkoki judesi is kitos
puses irgi daryt turetu, nu bet tema si karta ne apie tai).
Dvigubi standartai, ponuli?

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance