Tema: Re: Comm: Kosmokyvis 2010/08 (garantinis dar)
Autorius: Fla
Data: 2013-04-28 17:51:35
kita vertus, nelabai isivaizduoju kodel tada uz panasia suma nepaimt kazka nebaisaus akiai:
http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-328-3-0-l-kupe-2007-benzinas-2892204.html

nes tas passat pseudo-kupe tai.. jau matau, kaip sedi hipiai vw dizaineriai su
gitarom prie lauzho, ruko zhole, kepa marshmallows'us, ziuri kaip anie deformuojasi
nuo karscio ir sako:
"look dude, it's beautiful! let's make car that looks exactly the same"..
http://img1.oplius.lt/beta.plius.lt/images/anns/autoplius/2/28822/61/naudoti-automobiliai_3747944_big.jpg

o vidus tai ishvis tarsi jaunu michelinu oda klotas.. sedimos vietos - kaip 90-95 metais, moderniai irengtam
shilainiu bute stovintis baltas unitazas su juodu dangciu/apvadu..
http://img1.oplius.lt/beta.plius.lt/images/anns/autoplius/2/28822/61/naudoti-automobiliai_37480510_big.jpg