Tema: Re: Comm: Kosmokyvis 2010/08 (garantinis dar)
Autorius: Caponi
Data: 2013-04-28 00:47:44
Skaitom:

"su salyga, kad kiekviena masina (o ir praktiskai bet kuris kitas daiktas) turi tam tikra savybiu
rinkini, kuris tinka vienam ar kitam zmogui priklausomai nuo preferenciju"

Mano atveju man Galantas, kad ir senesnis uz ta aptarinejama CC, zymiai labiau patinka isoriskai,
taip pat as gal jau iprates prie Galantui budingos vidaus ergonomikos (atstumu tarp valdymo
elementu, ju isdestymo ir valdymo ypatumu (tarkim, negaliu pakest sviesu junginejimo kaip ant
virykles :-) ar kokiu klimato reguliatoriu konsoles apacioj)), visgi su vienais ar kitais Galant
modeliais vazineju jau turbut kokius 15-16 metu, vaziavimo kokybei pretenziju neturiu. As jau toks
zmogus - issirenku kas man patinka ir panasios krypties laikausi tol, kol mane viskas tenkina.
Akivaizdu, kad sekanti masina bus tikrai ne Galantas, bo naujesniu ju nera (amrekikoniskos
ujobischios neskaiciuoju), tik beveik isitikines, kad tai bus ne vokieciu pramones atstovas. Kaip ir
sakiau - objektyviai ivertint kad plius minus tos pacios klases ir panasios kainos vieno ar kito
gamintojo modelis yra vienareiksmiskai geresnis uz kito gamintojo neimanoma, ir issiepus dantis
rekt, kad yra butent taip ir ne kitaip, gali tik visiskas idiotas. O objektyviai kiekviena masina
gera tik tol, kol negenda ir atlieka savo funkcijas, visa kita - tik skonio ir poreikiu klausimas.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance