Tema: Re: Dabar nebesistebiu...
Autorius: bat0nas
Data: 2013-04-08 11:29:46
Dėl paskutinės dalies: aš turėjau omenyje užsienio šalis (ir ne tik valdžios
žmones, bet ir gydytojus, vadovėlius visokius ir pan.).

O Lietuvoje, natūralu, kad kol nėra sutvarkytas viešasis transportas, nieks
su juo ir nevažiuos. Bet čia jau kita tema :) Pvz mikroautobusų naikinimas
:D

"esquir.es"  wrote in message news:kjtohn$31p$1@trimpas.omnitel.net...

"bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message
> Kita vertus - juk neprivalo tas milijonas važinėti kiekvienas savo
> asmeniniu automobiliu.

neprivalo, bet _busimam_ milijonui nepaaiskinsi "viskas bus zajabys, varykit
cia". bus zajabys, pats atvarys, bet kas sudaro ta zajabys, tai milijonas
spres ne pagal kedo demagogijas is serijos "o vat olandijoje...".

> Prie ko čia kiemai? Sutvarkytų transportą - kieme nereiktų to bereikalingo
> kiekio automobilių. Milijoninių miestų gyventojai į darbus važinėja
> viešuoju transportu (net ir aukštas pareigas užimantys tarnautojai). Pas
> mus čia tik prabanga kažkokia.

i tema pamokanti istorija is sovietmecio laiku: per kazkoki rusu ir jankiu
susitikima kalbasi kazkokie du veikejai is abieju saliu. rusas: "klausyk,
kiek jusu karteris gauna algos". jankis: "100'000 zalio per metus". r:
"nichujasie, o musu breznevas 6'000 rubliu". j: "pas mus toks irgi daugiau
negautu". taip ir cia - noreciau pamatyti tuos aukstas pareigas uzimacius
tarnautojus, pratempiancius bent pusmeti su vilniaus transportu. ypac ziema.