Tema: Re: Dabar nebesistebiu...
Autorius: amenox
Data: 2013-04-04 10:35:17
Šiaip gal būtų teisybė viskas bet yra niuansas, vien baudomis problemos
neišpręsi. Tu geriau paklausk kedo kas pasikeitė kiemuose per tuos metus ką
jis čia mynė pedalus su fotiku. Ir aplamai pats žinai kas vyksta
daugiabučiuose, tai va ar matei kokių veiksmų ar iš savivaldybės, ar iš
gyventojų pusės per tuos metus?  :) Pas mane kieme ta "veja' ar "žolė",
nesvarbu, buvo dar nuo tada kai aš į butą įsikrausčiau. Nei vieno priekaišto
iš kaimynų, jei būtų - būtų kažkas sprendžiama, nes būtų konfliktai. Bet yra
kedas, kuris mato tame problemą. Aš buvau jau ir savivaldybėj ir giraitei,
abu parėmiau finansiškai. Ir užduodu sau klausimą - kas pasikeitė? Tokių
kaip aš ne vienas, vadinasi buvo nemaža pinigų suma, dabar visi choru
paklausiam kedo - kur nuėjo tie pinigai, gal jau kažkam pasisekė ir buvo
įrengtos (praplėstos) stovėjimo aikštelės kiemuose?