Tema: Re: Uzduotis: rask savizudi
Autorius: monaxas
Data: 2013-03-07 23:26:54
Tai tu teigi, kad tas kur girtas vairavo gaus mažiau, nes žuvęs buvo girtas
važiuojamojoje dalyje?!

Ar jei aš per vėlai pastebiu važiuojamojoje dalyje stovintį girtą asilą
gausiu kažkiek lygtinai?!

Nu nenormalu pagal tavo panetkes "vairuotojas turi pasirinkti saugų greitį"
važinėt tokiu greičiu kad "o jei blet daba iš krūmų iššoks pederastas po
ratais?"
arba važiuoji naktį tokiu greičiu, kad jei negras naktį asfaltą kasa su
juodu kastuvu spėt sustabdyt visais atvejais, net kai akimis pereini
prietaisų skydelio parodymus.

Diskusija baigta. Pochuj ką pasakysi - leisiu tau klysti.
Nes tu kaip Dainiushas - tavo postas turi būt paskutinis.