Tema: Re: Ar čia viskas gerai su ženklais?
Autorius: KEdas
Data: 2013-01-24 18:47:06
Čia vyko konsultacija su vairuotojais. :)
Kol kas toje vietoje ženklai kitokie, todėl kyla daug diskusijų su
visokiais „trumpam sustojusiais“, nes jie, mat, ne stovi, o sustojo, ir
jiems tas „Rezervuota“ ženklas „negalioja“. Tuo tarpu už vietas mokantys
klientai turi ieškotis vietų kitur, kas, natūralu, jų visai nedžiugina.
Pastačius ženklą 332 tokio tipo kalbos baigsis.
Ačiū už diskusiją, schemą perduodu eismo organizavimo skyriui, kaip
suprantamą ir vairuotojų neklaidinančią.