Tema: Re: labai pigus kosmokyvis
Autorius: monaxas
Data: 2012-11-12 19:44:40
> tik dėl ridos biskį pamelavau - 48 kkm

Pyzdiec, praradau pasitikėjimą visa žmonija.
Nu bet vnature, visąlaik išlenda tai vienas, tai kitas gliukas. Tai PVM ne
tokio dydžio, tai rida penktadaliu didesnė...
Bet kokiu atveju, variantas neblogas, bet tos suktybės... Kaip kad su dzūku
ar marijampoliniu tektų reikalų turėt.

"kewle"  parašė naujienų news:k7qv2g$m9l$1@trimpas.omnitel.net...

nėr dar autopliuse - laukia užsakytų durų rankenų
bet pažiūrėti tai nemaišo
kontaktas 8-611 2260du

tik dėl ridos biskį pamelavau - 48 kkm

--