Tema: Re: labai pigus kosmokyvis
Autorius: monaxas
Data: 2012-11-01 11:48:52
Nu 4 kLt deficitas irgi svarus argumentas. Bet tie neigiami atsiliepimai iš
vartotojų žiauriai nustebino. Dar rusai amortikais skundėsi, bet čia gal
labiau rusiškų kelių, o ne hondos kaltė...

O rimtai, kas geriau: 2006 kosmocivikas ar 2003 akordas?

"kewle migyje"  parašė naujienų news:k6s87f$42k$1@trimpas.omnitel.net...

jo, čia rimčiausios bėdos, kokios tik modeliui gali pasitaikyti :D

--
'(oo)'