Tema: Re: BNW galima per raudona?
Autorius: dpi
Data: 2012-08-21 15:50:18
O yra teke per raudona vaziuot? Pabandyk, nustebsi save iveikes ir suprasi kaip taisykles suvarzo smegenelius.
Tikrai nevazineju su auto ir moto per raudona, nors yra teke koki karta. Ir siaip labai laikausi daugumos (kaip sakei "rimtu" taisykliu) tai labai keistas jausmas, jei kartais tycia nusizengi. Bet tada daugiau supranti apie taisykles. ;)

----
328i
Zx6r
Kelly Saphix