Tema: Re: BNW galima per raudona?
Autorius: dpi
Data: 2012-08-21 15:27:48
Tavo paveiksliukuose nesimato. Atrodo tuscia sankryza. Tokiu atveju, manau, nepavojinga.
Popieriuose viena, realybeje kitaip. Nemanai kad kartais posukio neparodymas gali buti pavojingesnis, nei vaziavimas per raudona tuscioje sankryzoje?
Viska lemia aplinkybes, del to ir reikalingas zmogiskas interpretavimas.
Manau, naudinga kai visuomene tramdo piktybinius/rizika keliancius vairuotojus. Ir gatvese yra pakankamai rimtu beprociu. Bet skusti kiekviena pamatyta pazeidima, cia jau kazkas smegeneliuose ne taip.